اردوی کارآفرینی در منطقه 3

تهران (پانا) - اردوی کارآفرینی در دبستان رازی منطقه 3 به مناسبت دهه ی فجر برکزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوی کارآفرینی در  منطقه 3

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 3، اولین روز اردوهای دانش آموزی کارآفرینی دبستان دخترانه رازی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مدیر، کارشناسان ، مدرسین پژوهش سرای کارآفرینی و 106 دانش آموزان پایه پنجم برگزار شد.

ابتدا زهرا لطفی، مدیر پژوهش سرای کارآفرینی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر با بیان خاطراتی از انقلاب دانش آموزان را به حال و هوای انقلاب برد و اهمیت آن را به زبان ساده برای دانش آموزان بیان نمود.وی در جلسه اولیای دبستان رازی از اهمیت مهارت آموزی در افزایش تواناییهای دانش آموزان نکاتی را بیان کرد.

سپس درخصوص هنر پاپیه ماشه که در زبان انگلیسی به آن paper mache گویند توضیح داد هنری است کهن که ریشه عمیقی در زندگی بشر دارد.مجسمه سازیبا پاپیه ماشه تکنیک جدیدی نیست و کاربردی وسیع دارد. در این تکنیک همه مواد اولیه را می توان در محیط اطراف به سادگی پیدا کرد. پاپیه ماشه یکی از زیباترین و جذاب ترین نوع بازیافت کاغذ باطله است.در واقع این تکنیک را می توان از طریق کاغذهای باطله عملی ساختو احجام و مجسمه های زیبایی ساخت. این تکنیک به دانش آموزان کمک می کند تا با تخیلات خود از طریق کاغذ، رنگ و هنر ارتباط برقرار کنند و به عنوان تمرینی آرامش بخش می تواند خلاقیت و تمرکز را در دانش آموزان افزایش دهد.

در کارگاههای دانش آموزی، باقی زاده مربی کارآفرینی کودکان، مهارت مجسمه سازی به روش پاپیه ماشه را در راستای پرورش خلاقیت دانش آموزان به شیوه کارگاهی آموزش دادند.

در پایان این کارگاه یک روزه، دانش آموزان دست سازه هایشان را همراه خود به منزل بردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار