مانور تشکیلاتی «یاوران انقلاب» در اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - مانور تشکیلاتی «یاوران انقلاب» با عنوان یادواره سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضورمسئولان استانی وشهرستانی در مجتمع فرهنگی و ورزشی حضرت امام خمینی (ره) اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مانور تشکیلاتی «یاوران انقلاب» در اردبیل برگزار شد

در این مانور بیش از 6۰۰دانش‌آموز پسرعضوتشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در مقطع ابتدایی با اجرای برنامه‌های منظم و منسجم مهارت‌های اجتماعی و مسئولیت‌پذیری خودبه نمایش گذاشتند.

در حاشیه مانور مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل اظهارکرد:، برگزاری این مانور در سراسر استان باعث تعمیق باورهای دانش آموزان به ارزش های انقلاب و پشتیبانی از ولایت خواهد بود.

احمدناصری افزود: دانش آموزان با حضور در این مانور، ضمن اعلام همبستگی با ارزش های انقلاب ، آمادگی دفاعی و تشکیلاتی خود را به نمایش می گذارند.

او بیان کرد: اعضای سازمان دانش آموزی در مدارس و در گروههای تشکیل شده تحت نظارت مربیان این سازمان، آموزش های مختلف مهارتی و معرفتی را می آموزند تا به عنوان مدیران فردای نظام اسلامی ایران تربیت شوند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان با تاکید بر اینکه یاوران و حامیان اصلی نظام اسلامی نسل جوان کشور هستند، تصریح کرد: پیشرفت امروز کشور در ابعاد مختلف صنعتی، فرهنگی و سیاسی را مدیون جوانان کشور هستیم.

ناصری تصریح کرد: اجرای زیبای سرود دانش آموزان در در جشن یاوران انقلاب در مرکز استان دروصف سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار ستودنی است ومن ازاینکه مدرسه تمام تشکیلاتی پیشتازان امام حسن المجتبی (ع) اردبیل به اجرای برنامه های متنوع تشکیلاتی ورود پیداکرده است ، بسیار خرسندم .

مدیر کل آموزش وپرورش استان افزود:امروز چهره بسیار زیبایی ازتحقق یکی دیگر از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در سالن فرهنگی و ورزشی حضرت امام خمینی (ره) متجلی بود.

در این مانورباشکوه، دانش‌آموزان به همراه مربیان خود با آرم وکلاه متحدالشکل در حضور مسئولان آموزش و پرورش استان و سایر مدیران نهادها و ارگان‌های اجرایی واولیای دانش آموزان به اجرای برنامه‌های تشکیلاتی شامل مراسم حاملان قرآن، گارد پرچم و سرود همگانی واجرای حرکات نمایشی پرداختند و بار دیگر در دهه فجر با توکل بر خداوند متعال، با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کرده و بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ادامه دادن را ه شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم بویژه سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار