برگزاری کارگاه آموزشی عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان پاکدشت

پاکدشت ( پانا )- دومین کارگاه آموزشی عوامل اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان پاکدشت

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در دومین کارگاه آموزشی عوامل اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان پاکدشت در سخنانی اظهار کرد: حفظ سلامت و ارتقاء سه رکن امنیت، مشارکت و رقابت از معیار‌های برگزاری انتخاباتی پرشور و متناسب با مردم سالاری دینی است. روسای ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی از هرگونه دخالت در تبلیغات انتخاباتی و حمایت از نامزدها پرهیز کنند.

اودر ادامه بیان کرد: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه از تمام بسترهای لازم استفاده خواهد شد و مدیران اداری از لحاظ امکانات پشتیبانی، نرم افزاری و سخت افزاری و نیروی انسانی ملزم به همکاری کامل با ستاد انتخابات هستند. مدیران ضمن دعوت از مردم برای حضور در صحنه انتخابات و مشارکت در این آزمون بزرگ، در هیچ شرایطی نباید در زمان اداری با طرف داری یا ضدیت نامزدهای انتخاباتی صحبت یا فعالیتی کنند.

وی با بیان اینکه طبق ماده یازده قانون انتخابات همه مسوولان مکلف هستند تا در راستای برگزاری سالم انتخابات تلاش کنند اظهار کرد: همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی برای افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات مجلس یازدهم تلاش و زمینه پویایی و نشاط انتخاباتی را فراهم کنند.

تمهیدی با تاکید بر حفظ انسجام و اتحاد در شهرستان بیان‌کرد: نامزدهای انتخاباتی از اقدام‌ و سخنان تفرقه‌آمیز که موجب خدشه‌دار شدن وحدت می‌شود در ایام تبلیغات انتخاباتی اجتناب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار