با همکاری اداره کل آموزش پرورش استان و شرکت گاز

همایش آموزشی فرهنگی سفیران ایمنی گاز در زاهدان برگزار شد

زاهدان (پانا) - همایش آموزشی فرهنگی سفیران ایمنی گاز با حضور جمعی از دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه نواحی یک و دو زاهدان و با همکاری شرکت گاز و اداره کل آموزش پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش آموزشی فرهنگی سفیران ایمنی گاز در زاهدان  برگزار شد

همایش آموزشی فرهنگی سفیران ایمنی گاز با هدف آموزش اصول ایمنی و بهره وری مناسب از گاز طبیعی، گسترش فرهنگ صحیح و بستر سازی فرهنگی حفاظت از منابع گاز و لزوم جلب مشارکت پذیری اجتماعی در بین دانش آموزان، در قالب برنامه های متنوع برگزار گردید.
طرح همیار گاز و آموزش مهارت های ایمنی به دانش آموزان ، به منظور پیشگیری و افزایش توان و قابلیت آنها در حفظ سلامت خود و مقابله با حوادث احتمالی در مصرف گاز طبیعی انجام می گیرد.

یکی از شیوه های مناسب در جهت اشاعه فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه انرژی ،آموزش آن در بین دانش آموز است و در همین راستا شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان مبادرت به برگزاری این طرح های آموزشی کرده و سعی بر این دارد تا نقش خود را در راستای اطلاع رسانی، فرهنگسازی و مسئولیت اجتماعی در کاهش حوادث احتمالی به نحو احسن ایفا نماید.

شایان ذکر است: تفاهم نامه همکاری بین شرکت گاز و اداره کل آموزش و پرورش استان با هدف برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی ویژه دانش آموزان، به امضا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار