اجرای بیش از ۲۰ نمایش عروسکی زنده در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - به مناسبت ایام الله دهه فجر، اجرای بیش از ۲۰ نمایش عروسکی در مراکز کانون پرورش فکری ارومیه و مهاباد آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بیش از ۲۰ نمایش عروسکی زنده در آذربایجان غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با اظهار اینکه آثار منتخب برای اجرای زنده در ایام‌الله دهه مبارک فجر، از نمایش‌های برگزیده جشنواره استانی و راه یافته به مرحله کشوری هستند؛ گفت: به همین مناسب امسال بیش از ۲۰ نمایش عروسکی تا پایان دهه فجر بصورت زنده به روی صحنه می‌روند.

جواد زاهدی افزود: اجرای نمایش " پنجره " به کارگردانی شادی پاکزاد از دیروز به مدت سه روز در مرکز شماره دو مهاباد آغاز شده است. نمایش " لالو " به کارگردانی سمیه حسین نژاد نیز امروز و فردا در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به روی صحنه خواهد رفت.

او اضافه کرد: نمایش " عم قزی " به کارگردانی فرزانه تنخواهی در روز‌های ۱۶ و ۱۷ بهمن و نمایش " کرمی که هیولا شد " به کارگردانی امیرجهانپور روز‌های ۱۹، ۲۰ و ۲۱ بهمن در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به روی صحنه می‌روند.

زاهدی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴ نمایش عروسکی آماده از مراکز کانون سراسر استان آمادگی اجرا به صورت زنده را دارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار محوری انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت همزمان با سراسر کشور از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در مراکز کانون پرورش فکری استان اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار