در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور؛

نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس شاهین شهر

شاهین شهر(پانا) - زنگ انقلاب در مدارس شاهین شهر در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس شاهین شهر

آیین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور مسئولین شهرستانی در هنرستان حضرت معصومه (س) این شهرستان نواخته شد.
در این مراسم که با حضور حسینی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شاهین شهر برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و تبریک ایام دهه فجر انقلاب گفت: بی شک گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز و امام راحل (ره) ، بزرگ معمار انقلاب اسلامی وظیفه همه ماست.
اسماعیل زاده با اشاره به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از آن به عنوان مهمترین شعار ملت ایران نام برد و افزود: همه ما باید پاسبان این شعار ارزشمند به عنوان میراث امام و شهدا باشیم و در راه استقلال و آزادی ایران عزیز تلاشی بی وقفه نماییم.
مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر با اشاره به دو رکن اسلامیت و جمهوریت نظام ادامه داد: تجلی جمهوری اسلامی در اراده ،رأی و نظر مردم و مشارکت آنان در تعیین سرنوشت کشور در عرصه های گوناگون با محوریت موازین شرعی و اسلام ناب محمدی (ص) می باشد.

ایشان در پایان از مجموعه برگزارکنندگان مراسم تقدیر و تشکر نمود.

این مراسم با برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان و سرود سردار دلها و همچنین اجرای دلنوشته دانش آموزان در هنرستان کاردانش حضرت معصومه (س) شاهین شهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار