معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش پیربکران:

اگر دشمن می دانست خطر شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی است دست به شهادت او نمی زد

پیربکران(پانا) - صبحگاه مشترک در گرامی داشت دهه فجر در دبیرستان فرزانگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اگر دشمن می دانست خطر شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی است دست به شهادت او نمی زد

با همکاری بسیج دانش آموزی در گرامی داشت دهه مبارک فجر صبحگاه مشترک در دبیرستان فرزانگان برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش پیربکران در صبحگاه مشترک در گرامی داشت دهه فجر خطاب به دانش آموزان دبیرستان فرزانگان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی گفت: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طبق بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب هستیم و در سال جاری جای سردار بزرگ را خالی داریم.

وی درباره سردار شهید گفت: اگر دشمن می دانست خطر شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی است دست به شهادت او نمی زد. خطری که الان شهید سلیمانی برای دشمن دارد به مراتب بیشتر زندگی از سردار سلیمانی است و این موضوع را مردم کشور و دوستداران مقاومت در مراسم تشییع وی ثابت کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش پیربکران ادامه داد: در کشور ایران همه اقشار مردم با هر فکر و اعتقادی سردار سلیمانی را به عنوان غرور ملی خود می شناختند و چون احساس کردند با شهادت آن عزیز این غرور ملی ترک برداشته است، حماسه سازی کردند و به گفته مقام معظم رهبری روز تشییع سردار شهید یوم ا... شد. آنچه من در بعد فردی و اجتماعی از شهید سلیمانی اطلاع دارم این است که هیچ قدرت بشری نمی توانست مردم را اینگونه هماهنگ و در مراسم تشییع سردار حاضر کند.

وی افزود: اینکه سردار در رفتار فردی و اجتماعی خود چه کرده است که خداوند در مراسم تشییع او اینگونه جبران می کند، آن فقط اخلاص شهید سلیمانی است چراکه هر قدمی که بر می داشت رضای خدا مد نظر وی بود. قرآن رضای خداوند را از هر چیز برتر می داند. این موضوع را شهید سلیمانی باور داشت و به آن عمل می کرد. به واسطه این اخلاص خداوند او را اینطور عزیز کرد. از نظر بعد اجتماعی شدت شهید سلیمانی برای کفار بود. برای هموطنان رحمت و دوستی داشت و از این رو هر طیفی از مردم از شهادت وی ناراحت شد، این موضوع را ثابت می کند. این امر می تواند برای دانش آموز امروز درس باشد که ما تاب آوری خود را بالا ببریم و نسبت به یکدیگر مهربان تر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار