۱۷۴ طرح مخابراتی در یزد به بهره‌برداری رسید

یزد ( ایرنا) - سرپرست مخابرات منطقه یزد از بهره‌برداری ۱۷۴ طرح مخابراتی شامل تاسیس، توسعه و نصب به مناسبت دهه فجر در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۷۴ طرح مخابراتی در یزد به بهره‌برداری رسید

محمدرضا زارع، میزان سرمایه‌گذاری برای این طرح‌ها را بالغ بر۲۶۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح ها شامل اجرای شبکه کابل در ۹ مرکز تلفن و تاسیس و توسعه کافونوری در ۸ مرکز، بهینه سازی ۵ مرکز تلفن ثابت ، ایجاد امکان دایری تلفن بر بستر وایرلس در ۵ محل، ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما در ۳شهر اردکان و مهریز و یزد است.

وی تاسیس سوئیچ دیتا در ۷ مرکز ، افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی در ۳۴ ایستگاه و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی را از دیگر طرح ها مورد بهره برداری در دهه فجر اعلام کرد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مخابرات منطقه یزد وی اظهار داشت:در زمینه تلفن همراه خدمات ارزنده و مطلوبی از سوی متخصصان مخابرات صورت گرفته است که شامل تاسیس ۶ سایت G۲ ، افزایش ۳ تکنولوژی G۳ ، افزایش ۸ تکنولوژی G۴ و جایگزینی و جابجایی ۲ سایت و همچنین بهینه سازی و تعویض دکل در ۲۳ سایت بوده است.

زارع یاد آور شد : به منظور گسترش خدمت رسانی و افزایش خدمات به مشترکان از دهه فجر سال گذشته ۳۸۸ طرح مخابراتی با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۱۱ میلیارد ریال توسط مخابرات منطقه یزد به بهره برداری رسید.

ضریب نفوذ تلفن همراه استان یزد ۱۲۴ درصد است و ۲ هزار و ۲۵۴ کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی استان تحت پوشش تلفن همراه است.

تاکنون سه هزار و ۷۶ کیلومتر فیبر نوری در استان اجرا شد و یکی از طرح های توسعه اصلی مخابرات استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار