معاون سیما : زنده بودن برخی برنامه ها لطماتی را به رسانه و افکار عمومی وارد کرد

تهران (پانا) - معاون سیما معتقد است، زنده بودن برخی برنامه ها لطماتی را به رسانه، برنامه و افکار عمومی وارد کرده بود و بر این اساس سازمان تصمیم قانونی و کارشناسی گرفت تا این برنامه‌ها ضبطی باشند.

کد مطلب: ۱۰۲۰۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیما : زنده بودن برخی برنامه ها لطماتی را به رسانه و افکار عمومی وارد کرد

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ مرتضی میرباقری در پاسخ به حاشیه سازی برنامه‌های زنده «جهان آرا» و «ثریا» طی هفته‌های اخیر گفت: این ها برنامه‌هایی خوب و قوی و در زمینه‌های انقلابی هستند و قرار نیست که چنین برنامه‌هایی وجود نداشته باشد، اما به دلیل اینکه زنده بودن آنها لطماتی را به رسانه، برنامه و افکار عمومی وارد کرده بود، سازمان با کاری حرفه ای و کارشناسی تصمیم گرفت این برنامه‌ها ضبطی باشند تا خطاهایشان به حداقل برسد.
معاون سیما افزود: در برخی موارد مطالبی را کارشناسان و مهمانان ناخواسته مطرح می‌کردند که باعث تشویش افکار عمومی شد و خودشان بعداً می‌گفتند که نمی‌خواستند آن را بیان کنند و در مواردی مجری تسلط کافی برای اداره صحنه را نداشت.
وی ادامه داد: در این موارد هم افکار عمومی حساس بود و هم نهادهای بالادستی، نهادهای امنیتی و فرهنگی تذکراتی را دادند. ما هم به این دلیل که هم این برنامه‌ها ضرورتی برای زنده بودنشان نبود و هم این خطاها استمرار داشت، به این نتیجه رسیدیم که نیاز نیست که این برنامه ها زنده پخش بشوند.
معاون سیما تصریح کرد: این تصمیمی قانونی بوده که سازمان گرفته است و همه باید به قانون عمل و تمکین کنیم و کسی نمی تواند بگوید به قانون عمل نمی کنم. روابط عمومی سازمان نیز اطلاع رسانی لازم را انجام داده بود و پخش این برنامه های شاخص تلویزیون که مورد علاقه ماست تداوم خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار