افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده و دانش آموزان با نیازهای ویژه آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر

تبریز (پانا) - مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده و دانش آموزان با نیازهای ویژه آذربایجان شرقی با نام پیوند با حضور معاون وزیر و رییس آموزش و پرورش استثنایی کشور به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۰۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده و دانش آموزان با نیازهای ویژه آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر

در حال حاضر 13 مراکز راهنمایی و مشاوه خانواده پیوند در سطح استان آذربایجان شرقی و در سطح کلانشهر تبریز 7 مرکز فعالیت دارند که خدمات روانشناختی مختلفی به خانواده های دانش آموزان ارایه می کنند.

با بررسی های به عمل آمده از مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده نواحی چهارگانه تبریز جای خالی مرکز جامع راهنمایی و مشاوره خانواده دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان احساس می شد.

این مرکز تخصصی که ظهر امروز با حضور سید جواد حسینی رییس آموزش و پرورش استثنایی کشور به بهره برداری رسید به عنوان مرکز جامع، مشکلات یادگیری و عدم تمرکز دانش آموزان که از مراکز نواحی تبریز ارجاع داده می شوند را بررسی می کند.

در فرآیند صدور مجوز فعالیت این مراکز، پس از ارائه درخواست از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، هماهنگی های لازم با دفتر سازمان مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارت به عمل آمده و معرفی بازدید از مکان و برسی نیروهای معرفی شده در استان صورت می گیرد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کشور در جریان سفر یک روزه به تبریز از هنرستان استثنایی اشرف گندمی ناحیه 2 تبریز، مرکز دائمی اسکان فرهنگیان استان و باشگاه پیشکسوتان فرهنگیان استان نیز بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار