چالش‌های اجتماعی در ایران در حال فراگیر شدن است

تهران (پانا) - مرکز نوآوری مدیریت و سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور رویداد نوآوری کسب و کارهای نوآفرین علوم انسانی، اجتماعی و مدیریتی را با حضور ۲۰ تیم برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
چالش‌های اجتماعی در ایران در حال فراگیر شدن است

به گزارش مرکز تحقیقات علمی کشور، رویداد نوآوری کسب و کارهای نوآفرین علوم انسانی، اجتماعی و مدیریتی با هدف انتخاب ۵ تیم برگزیده جهت همکاری با مرکز نوآوری با سخنرانی دکتر رضا نقی‌زاده، رییس مرکز نوآوری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور شروع به کار کرد.

دکتر نقی زاده به معرفی اهداف مرکز نوآوری پرداخت و شرکت کنندگان در روز نخست فعالیت خود را با توجه به اهداف مرکز برای داوران شرح دادند. در پایان روز نخست بنا بر نظر داوران ۸ تیم منتخب معرفی شدند تا خود را جهت شرکت در روز دوم این رویداد آماده کنند. دکتر رضا نقی زاده، دکتر ناصر علی عظیمی، دکتر اکرم قدیمی، دکتر ناصر باقری مقدم و دکتر کیارش فرتاش داوران روز نخست این رویداد بودند.

در روز دوم این رویداد دکتر وحید احمدی، مشاور وزیر و رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با اشاره به اینکه مرکز نوآوری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به عنوان شبکه هماهنگی بین مراکز نوآوری عمل خواهد کرد، گفت: علوم انسانی پایه اصلی بسیاری از علوم را شکل می‌دهد و در کشورهای پیشرفته از علوم انسانی بهره برداری خوبی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت پرداختن به حوزه علوم انسانی گفت: چالش‌های اجتماعی در ایران در حال فراگیر شدن است و پرداختن به آن نیازمند کارهای علمی و نوآوری برآمده از علوم انسانی، اجتماعی و سیاست‌گذاری است.

دکتر احمدی ضمن تاکید بر ضرورت تعامل بیشتر با جامعه با نگاه جامعه‌محوری و کارآفرینی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در حوزه علوم انسانی گفت: حل مشکلات کلان جامعه با فرهنگ‌سازی و تعامل بیشتر و ایجاد بستر مناسب و توجه به فناوری‌های نوین و نوآوری قابل حل است.

در ادامه نشست روز دوم ۸ تیم منتخب فعالیت‌های خود را شرح دادند و داوران آنها را به چالش کشیدند. در نهایت ۵ تیم به عنوان برگزیدگان رویداد در مرکز نوآوری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور انتخاب شدند.

دکتر وحید احمدی، دکتر خسرو پیری، دکتر مهدی گودرزی، دکتر اکرم قدیمی، دکتر رضا نقی زاده و دکتر کیارش فرتاش گروه داوران روز دوم این رویداد بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار