فروتن: اهداف آموزش و پرورش باید همه جانبه باشد

تهران (پانا) – عطااله فروتن، مدیر آموزش  وپرورش منطقه ۱۸ در گفتگو با پانا از اهمیت تبیین گام دوم انقلاب در ایام اله دهه فجر و حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی سخن گفت. 

کد مطلب: ۱۰۲۰۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
فروتن: اهداف آموزش و پرورش باید همه جانبه باشد

عطااله فروتن، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸با اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب برای ترویج ارزش های انقلاب گفت: گام دوم انقلاب مبتنی بر جامعه پروری، خودسازی و تمدن پروری است. نقش آموزش و پرورش علی الخصوص پرورش و تربیت پررنگ تر است و باید دانش آموزان متعهد و متخصص تربیت شوند.
فروتن با اشاره به حضور شهید طارمی، همرزم شهید سردار سلیمان در منطقه۱۸ و اهمیت یاد و نام شهدا گفت: منطقه 18 مفتخر به داشتن شهیدان زیادی از جمله شهید طارمی است، شرکت در مراسم این شهیدان و برنامه های دهه فجربرای یاد آوری دوران انقلاب بهانه ی خوبی است و باید اهداف، ارزش های انقلاب و فداکاری شهیدان برای نسل جدید نهادینه سازی شود تا برای نسل جدید ملموس تر باشد.
عطااله فروتن گفت: به نظر بنده دانش آموزان باید در خط مقدم برنامه های ایام الله دهه فجر باشند و در راس برنامه ها قرار گیرند، در این صورت دانش آموزان با اعتقاد قلبی و با جدیت بیشتری کارها را پیگیری می کنند. در این خصوص طبق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اهداف آموزش و پرورش باید همه جانبه باشد.
مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۸ با اشاره به اهمیت ایام الله دهه فجر و مرور برنامه های این منطقه در این مناسبت فرخنده گفت: حضور بیش از 800نفر از دانش آموزان منطقه۱۸ در حرم مطهر حضرت امام(ره) و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس و حضور بنده به عنوان نماینده منطقه در مراسم نمادین ایام الله دهه فجر در دبیرستان دوره اول دانش و همچنین در روز های آغازین تقدیر از دانش آموزان برتر در زمینه علمی وپژوهشی، برگزاری مراسم به مناسبت بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بانوان سرپرست خانوار، دیدار با خانواده محترم شهید طارمی، اجرای ویژه برنامه برای همکاران اداری با حضور دانش آموزان برگزیده در مسابقات فرهنگی وهنری سال گذشته از اهم برنامه های اجرا شده و در دست اجرا در این منطقه است.
درپایان فروتن مدیر آموزش وپرورش منطقه 18، در خصوص اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیشروست، گفت: با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات در گام دوم انقلاب، باید با صفوف خود در پای صندوق های رای، بار دیگر وحدت مان را به جهانیان نشان دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار