جلسه هماهنگی امور اجرایی انتخابات منطقه12

تهران (پانا) - جلسه هماهنگی امور اجرایی انتخابات منطقه12، باحضور هیات اجرایی و مسئولین کمیته ها ، در محل سالن شورای منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی امور اجرایی انتخابات منطقه12

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه12تهران، با عنایت به نزدیک شدن، ایام برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جلسه هماهنگی امور اجرایی انتخابات منطقه12، باحضور هیات اجرایی، نظارت و مسئولین کمیته ها، در محل سالن شورای منطقه برگزارشد.
نورایی آشتیانی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منطقه ضمن تشکر از همکاران، به جهت پذیرش مسئولیت و همکاری با منطقه، در برگزاری انتخابات، آموزش عوامل اجرایی را مهمترین اصل در اجرای یک انتخابات خوب، اعلام نمود و توجه به این مسئولیت مهم را از مسئولین نواحی انتخابات منطقه12، خواستار شد. وی افزود: تمام کارهای انتخابات، طبق جدول زمانبندی در حال انجام است. و زمان آن رسیده همه ما به یک هماهنگی برسیم، تا انتخاباتی شایسته و بی نقص را در منطقه داشته باشیم.
لازم به ذکر است، دراین جلسه، ضمن بررسی وضعیت ساماندهی نیروی انسانی عوامل اجرایی صندوق ها، برنامه ی آموزشی عوامل اجرایی شعب، بررسی و برنامه ریزی نهایی صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار