برگزاری همایش یاوران انقلاب در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل از برگزاری همایش یاوران انقلاب یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش یاوران انقلاب در استان اردبیل

پرویز اصغری در جلسه هماهنگی برنامه‌های سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور همایش یاوران انقلاب یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نواحی و مناطق این استان برگزار می‌شود.

او افزود: آشنایی دانش‌آموزان پیشتاز استان با سیره شهدا و امام راحل (ره)، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان بیان کرد: همایش یاوران انقلاب، روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن راس ساعت ۹ صبح با حضور دانش‌آموزان، مسؤولان استانی و شهرستانی، اولیای دانش‌آموزان و فرهنگیان درمچتمع فرهنگی ، ورزشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

اصغری همچنین از برگزاری برنامه مختلف فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر در مدارس تشکیلاتی این استان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری همایش یاوران انقلاب در کلیه نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش‌آموزان به عنوان نسل آینده‌ساز کشور از اولویت‌های دستگاه تعلیم و تربیت است و امروز دانش‌آموزان باید با اسطوره‌ها و قهرمانان واقعی که شهدای والامقامی چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند آشنا شوند و آنان را الگو زندگی خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار