کمک ۷۰ میلیون تومانی مردم رشت به سیل زدگان جنوب شرق کشور

رشت (پانا) - جانشین فرمانده سپاه مرکزی ناحیه رشت از کمک‌های ۷۴ میلیون تومانی مردم رشت به سیل زدگان جنوب شرق کشور به مدت ۱۰ روز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۷۰ میلیون تومانی مردم رشت به سیل زدگان جنوب شرق کشور

به گزارش پانا، محسن جعفری با بیان اینکه کمک به همنوعان از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال نشان داده هر جا که مظلومان و مستضعفین نیاز به کمک و یاری داشته باشند، در صف اول خدمت‌رسانی حضور پیدا کرده است.

او تصریح کرد: رویکرد کنونی بسیج و سپاه خدمت در عرصه‌های اجتماعی و کمک به آسیب دیدگان است و برای بسیجیان فرقی نمی‌کند در چه صحنه‌ای به مردم خدمت می کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج در جریان سیل اخیر در جنوب و جنوب شرقی کشور، گفت: مردم رشت از جمله بسیجیان در راستای کمک به همنوعان خود بیش از ۴۳ میلیون تومان کمک های نقدی خود را به دست سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسانده‌اند.

جعفری با بیان اینکه کمک‌های مردم رشت از طریق هلال احمر به سیل زدگان رسیده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی، مردم رشت توانسته‌اند کمک های غیر نقدی خود را در قالب پتو، کنسرو و سایر ملزومات مصرفی به ارزش ۳۰ میلیون تومان به دست برادران و خواهران سیستان و بلوچستان برسانند.

او با بیان اینکه کمک‌های مردم رشت برای سیل زدگان جنوب شرق کشور ظرف مدت ۱۰ روز انجام شده است،افزود: این کمک‌ها از طریق ۱۰ گروه جهادی برادر و خواهر جمع‌آوری شده و طی دو مرحله به جنوب شرق کشور ارسال شده و کماکان تا پایان دهه فجر جمع‌آوری کمک ها ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار