رئیس فدراسیون بسکتبال: هدف‌گذاری فدراسیون رسیدن تیم ملی بسکتبال به جمع 8 تیم برتر المپیک 2020 است

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون بسکتبال از هدف‌گذاری این فدراسیون برای قرار گرفتن تیم ملی در جمع هشت تیم برتر المپیک 2020 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس فدراسیون بسکتبال: هدف‌گذاری فدراسیون رسیدن تیم ملی بسکتبال به جمع 8 تیم برتر المپیک 2020 است

رامین طباطبایی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: برنامه های تیم ملی بسکتبال برای آماده سازی المپیک 2020 توکیو از سه ماه پیش که سهمیه را کسب کردیم تهیه و در قالب بروشورهم به وزارت ورزش و جوانان و هم به کمیته ملی المپیک ارائه شده است.

رییس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: طبق برنامه های مدون بازی های تدارکاتی، کمپ ها و اردوها را مشخص کردیم تا تیم قدرتمندی را به المپیک 2020 توکیو اعزام کنیم.
وی افزود: این برنامه ریزی ها برای آماده سازی دو تیم ملی بسکتبال مردان و تیم سه نفره بانوان تهیه شده و مطابق جدول زمان بندی اجرایی خواهد شد‌. برای آماده سازی هرچه بیشتر تیم‌ های ملی بسکتبال، حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را نیاز داریم .

طباطبایی از مسابقات مقدماتی کاپ است به عنوان یک اردوی تدارکاتی یاد کرد و اظهار داشت: در واقع اردوهای ما از انتخابی کاپ آسیا شروع شده و پیش بینی کرده ایم که دو اردوی تدارکاتی هم در سوریه و قطر داشته باشیم. ضمن اینکه چهار اردوی برون مرزی نیز در نظر گرفته ایم که با نظر کادر فنی تلاش خواهیم کرد که این اردوها حتما برگزار گردد.

وی اضافه کرد: دعوت نامه ای هم از ژاپن برای برگزاری اردو به دست ما رسیده است که پیش از المپیک اردویی را در توکیو داشته باشیم و با آغاز المپیک به دهکده بازی ها برویم.

رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین در مورد هدف گذاری فدراسیون بسکتبال برای حضور در المپیک گفت: باید واقع بین بود. هدف گذاری ما این است که جزء هشت تیم برتر باشیم یعنی بتوانیم از مرحله اول صعود کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار