سرپرست معاونت هماهنگی امور‌اقتصادی استانداری: ایجاد ایستگاه‌های ثابت توزیع‌ کپسول گاز در استان

زاهدان(پانا) - به گفته سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایجاد ایستگاه های ثابت توزیع گاز راه حلی مناسب برای معضل توزیع گاز در میان مدت است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت هماهنگی امور‌اقتصادی استانداری: ایجاد ایستگاه‌های ثابت توزیع‌ کپسول گاز در استان

ماندانا زنگنه در جلسه ستاد تنظیم بازار، ایجاد ایستگاه‌های ثابت توزیع گاز را از سال آینده راه حلی میان مدت برای جلوگیری از ایجاد وضعیت نابسامان توزیع گازمایع عنوان کرد و اظهار کرد: برای جلوگیری از رخداد وضعیت مشابه در سال آینده، ایستگاه‌های ثابت در چند نقطه از شهر ایجاد شود.

او ادامه داد: پس از بررسی کارشناسی و ظرفیت سنجی تعداد ایستگاه‌ها و طی مراحل قانونی، عاملیت به واجدین شرایط واگذار خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: توزیع اشتراکی در منزل باید در اولویت کار شرکت‌های موزع باشد و شرکت موظف است ظرف ۷۲ ساعت پاسخگوی نیاز مشترکین باشد، در غیر اینصورت مشترکین می توانند از شرکت موزع شکایت کنند و این شکایت ها منجر به پرداخت جریمه نقدی برای شرکت‌ها خواهد شد.

او افزود: اگر شرکت‌های موزع نتواند جوابگوی نیاز مردم باشند برخوردهای قاطع از جمله لغو امتیاز این شرکت‌ها در دستور کار قرار دارد.

زنگنه نظارت بر کار موزعین را از سوی شرکت‌ها و استفاده از نیروهای صلاحیتدار خواستار شد و گفت: در چرخه توزیع، حذف نیروهایی که صلاحیت ندارند الزامی است چرا که بخشی از سیلندر های گاز مایع توسط خود پرسنل توزیع قاچاق می‌شود که این موضوع نیز پیگیری خواهد شد.

زنگنه همچنین با بیان اینکه پیگیری پرداخت تسهیلات برای تقویت ناوگان شرکت‌های موزع در دستور کار قرار دارد تاکید کرد: تسهیلاتی برای بخش حمل و نقل شرکت ها در ابتدای سال آینده اختصاص خواهد یافت تا با تقویت ناوگان حمل مشکلات شرکت‌ها در بحث حمل این فرآورده مرتفع گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار