معاون پرورشی و فرهنگی استان؛

آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی ، مقام رفتاری و گفتاری شهیدان از مهمترین اهداف طرح لاله های روشن است

میانه (پانا) - یادواره منطقه ای شهدای دانش آموز میانه در راستای طرح ملی لاله های روشن با حضور حجت الاسلام محمدی امام جمعه میانه، علمی معاون پرورشی و فرهنگی استان، دواتگر جانشین فرمانده بسیج دانش آموزی ،ساجدی فر مدیر آموزش و پرورش و محمدی فرمانده بسیج سپاه میانه در سالن همایش های ارشاد اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی ، مقام رفتاری و گفتاری شهیدان از مهمترین اهداف طرح لاله های روشن است

علمی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و قدردانی از برگزاری یادواره های شهدا از برگزاری یادواره لاله های روشن در تمامی مناطق استان در روز شانزدهم بهمن ماه خبر داد و گفت یادواره لاله های روشن در سه مرحله مدرسه ای(هر مدرسه یک یادواره شهید) ، منطقه ای و استانی برگزار می شود.

وی ارتباط دانش آموزان با شهدا و آشنایی با فرهنگ شهید و شهادت به صورت علمی و تحقیقاتی و معنوی را از مهمترین اهداف این طرح دانست و افزود طرح لاله های روشن در مدارس به صورت مدرسه محور و دانش آموز محور و در راستای آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی ،مقام رفتاری و گفتاری شهیدان برگزار می شود.

معاون پرورشی استان گفت دهه فجر امسال متفاوت تر از سالهای قبل است، طاهر علمی با اشاره به حوادث دی ماه امسال ، بزرگترین سختی در این ماه را شهادت سردار سلیمانی دانست و گفت حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دارای یک پیام مهم بود و آن یک رفراندوم بزرگ با رای آری مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با تاکید بر اهمیت مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب توسط فرهنگیان و دانش آموزان با توجه به همسویی با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت "انقلابی بمانیم و پیشرفت کنیم "و "ما می توانیم" را دو پیام مهم بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و افزود جنس بیانیه گام دوم انقلاب جنس عمل است و لازمه تحقق آن مدرسه انقلابی ، معلم انقلابی و تربیت دانش آموز انقلابی است.

طاهر علمی اراده، همت ، وحدت مردم، وجود رهبری مقتدر، کانون های نقش آفرین و وجود روحیه و فرهنگی ایثار و شهادت را از علل به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار