نقش‌آفرینی دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی در سیل مهربانی

زاهدان(پانا) _ رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سیستان و بلوچستان از اجرای برنامه ی سیل مهربانی توسط این اتحادیه با توزیع اقلام ضروری در مناطق سیل زده جنوب استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش‌آفرینی دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی در سیل مهربانی

محمدرضا سالاری اظهار کرد: در راستای کمک به مردم آسیب دیده در سیلاب اخیر جنوب استان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان با تهیه و بسته بندی اقلام ضروری و مورد نیاز دانش آموزان در پویش سیل مهربانی نقش آفرینی کرد.

او ادامه داد: در سیل اخیر این استان آسیب های فراوانی به زیرساخت های منطقه خصوصا به برخی از مدارس وارد شده است. بر این اساس اتحادیه انجمن های اسلامی با تهیه بسته های آموزشی و.. همانند گذشته در کنار و همراه دانش آموزان آن منطقه جهت یاری و کمک حضور چشمگیری داشته است.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی استان تصریح کرد: این اتحادیه در راستای اجرای برنامه "سیل مهربانی" با بررسی های میدانی خود در بحث نیاز سنجی اقلام مورد نیاز دانش آموزان و فرهنگیان منطقه، کمک های دانش آموزان و خیرین عزیز را جمع آوری و سپس توزیع کرد.

او در پایان گفت: این کمک ها شامل 120 تخته تشک و روفرشی، بسته های لوازم التحریر، مواد غذایی و بهداشتی بوده است که در مناطق سیل زده روستای (پتی بازار) از توابع شهرستان چابهار و بخش دشتیاری توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار