نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در مشهد برپا شد

مشهد(پانا)- با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و دانشگاه فرهنگیان استان، پنجاه و دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد برپا شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در مشهد برپا شد

قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه همزمان با آغاز دهه فجر و در محل دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با هدف به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در کشور برگزار شده است.

وی افزود: این نمایشگاه در قالب ۲۰ غرفه و در سه بخش شامل مرور چرخه سوخت، بخش نیروگاهی و بخش کاربردهای جنبی صنعت هسته‌ای در صنایع مختلف از جمله پزشکی و کشاورزی برپا شده است.

خدابنده با اشاره به اینکه امکان بازدید برای عموم مردم فراهم است ادامه داد:برنامه‌ریزی لازم برای بازدید فرهنگیان، دانش آموزان، نخبگان، دانشگاهیان، استادان و تمامی علاقه مندان در دستگاه ها و سازمان های مختلف نیز انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: این نمایشگاه از ۱۲ بهمن ماه آغاز به کار کرده است و تا ۱۶ بهمن ماه به فعالیت خود ادامه می دهد و ساعات بازدید از آن نیز ۹ تا ۱۲صبح و ۱۴ تا ۱۷عصر در نظر گرفته شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار