فرهادی: آموزش و پرورش شهر تهران تمام قد در برگزاری انتخابات همکاری کرده است

تهران (پانا) - عیسی فرهادی، فرماندار تهران و معاون استاندار تهران در جلسه روسای مناطق 19 گانه و شورای معاونین اداره کل بر همکاری تمام قد آموزش و پرورش برای برگزاری باشکوه انتخاب پیش رو تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فرهادی: آموزش و پرورش شهر تهران تمام قد در برگزاری انتخابات همکاری کرده است

فرهادی با تبریک دهه فجر گفت: انقلاب ما به رهبری امام راحل آمد و مسیر عالم را از یک انحراف عمیقی که در رفتار و دین و آزادی انسان ها بوجود می آمد نجات داد.
وی گفت: ما بهای سنگینی پرداخت کردیم اما ادامه دادیم. ما را چهل سال ناجوانمردانه تحت سنگین ترین تحریم ها قرار دادند اما نتوانستند کاری کنند. انقلاب به گردن همه ما حق دارد.
فرهادی افزود: آموزش و پرورش مسئولیت سنگینی دارد و خب کارش سوختن و ساختن است تا چرخ های آینده نظام بچرخد.
وی افزود: ما دو رویداد مهم داریم. یکی 22بهمن است که قطعا راهپیمایی کم نظیری خواهیم داشت. ما 1500 کاندیدای تایید صلاحیت شده در تهران داریم و نزدیک 500نفر هنوز پاسخی داده نشده و بعد از این تعدادی تایید صلاحیت می شوند و این نشان می دهد رقم تاییدیه یک و نیم برابر دوره قبل و سال94 است.
فرماندار تهران با اشاره به همکاری تمام قد آموزش و پرورش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه گفت: تا الان آموزش و پرورش تهران در اوج همکاری بوده است. در بحث های اعتباری هم شرایط خاصی داریم. ما بار سنگین اعتماد عمومی مردم را به سمت آموزش و پرورش برده ایم و باید از این اعتماد عمومی مراقبت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار