هلال احمر زنجان کمک های مردمی را به سیل زدگان ارسال کرد

زنجان (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از ارسال کمک های غیرنقدی مردم نوعدوست به سیل زدگان خبرداد و گفت: ارزش این کمک ها بیش از 2 میلیارد و 940 میلیون ریال است که به هموطنان سیل زده شهرستان ایرانشهر در سیستان و بلوچستان ارسال شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
هلال احمر زنجان کمک های مردمی را به سیل زدگان ارسال کرد

شهرام میرزایی افزود: جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی بشردوستانه عموم شهروندان فهیم این استان در چادرهای هلال احمر استان برای سیل زدگان جنوب و جنوب شرقی کشور توسط داوطلبان و نیروهای هلال احمر را از 20 روز گذشته آغاز کرده بود.
وی اظهارداشت: در شهرستان های طارم، خدابنده، ابهر، ماهنشان، ایجرود، خرمدره هر کدام 2 چادر سیار برای جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهرها دایر شد و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در شعب نیز انجام می شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: زنجانی های خیر و نوعدوست کمک های غیر نقدی خود را شامل فرش، پتو، موکت، پتو، وسایل گرمایشی، برنج، لباس، انواع مواد غذایی، آب معدنی، مواد شوینده و ست های بهداشتی به ارزش 2 میلیارد و 940 میلیون و 160 هزار ریال به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان اهدا کردند.
میرزایی خاطرنشان کرد: کمک های نقدی نیز یکهزار و 100 میلیون تومان بود.
وی یادآوری کرد: در زمان حاضر جمعیت هلال احمر آماده دریافت کمک های نقدی مردم خیر و نوعدوست برای هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان نوعدوست استان زنجان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب جاری 99999 در همه بانک ها و یا کارت بانک ملت به شماره 6104337999999996 و شماره شبای 920120000000000000099999IR بانک ملت واریز کنند.
میرزایی یادآوری کرد: علاوه بر این روش ها هموطنان خیر و نوعدوست استان زنجان می توانند از طریق کارت بانک رفاه کارگران به شماره 5894631850259730 و یا با کد دستوری تلفن همراه #112* اقدام به واریز کمک های نقدی خود به نفع سیل زدگان در مناطق جنوب و جنوب شرقی بویژه سیستان و بلوچستان واریز کنند.
وی تاکید کرد: زنجانی ها می‌توانند به منظور اهدای کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان از مسیرهای قانونی اعلام شده اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار