اختصاص 15 میلیارد ریال برای راه اندازی مرکز ام آر آی بیمارستان امیر المومنین زابل

خبرگزاری پانا: مبلغ 15 میلیارد ریال از سوی وزرات بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای راه اندازی مرکز ام آر آی شمال سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حلیمه عالی یکی از نمایندگان شهرستانهای زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان نیمروز گفت: مرکز ام آر آی در بیمارستان امیر المومنین(ع) زابل با خرید تجهیزات راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین از تصویب اجرای طرح ملی بازسازی شبکه آب آشامیدنی شهر زابل به عنوان یکی از 5 شهر مصوب کشور خبر داد و گفت: با اجرای این طرح شبکه آب آشامیدنی شهر زابل بازسازی و نوسازی می شود.

سید باقر حسینی یکی دیگر از نمایندگان مردم شمال استان سیستان وبلوچستان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با قدر دانی از حضور گسترده مردم در انتخابات از اجرای موفقیت آمیز طرح عرضه سوخت در شهرستانهای هیرمند و سراوان توسط مرز نشینان خبر داد و گفت: این طرح بزودی در شهرستان زهک و تا پایان شهریور ماه سالجاری در تمام شهرستانهای استان اجرا ء خواهد شد.

در این جلسه احمد طاهری فرماندار نیمروز خواستار استقرار تمامی ادارت در این شهرستان و رفع مشکل افت ولتاژ برق ، تامین آب زراعی و آشامیدنی و اجرای طرحهای اشتغال زا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار