چهارمین بازارچه صنایع دستی و هنری  و  دست سازه های خوارزمی در آموزشگاه ایراندخت برپا شد

بجنورد (پانا) - دکتر عزیزی رئیس مشارکتها مدارس غیر دولتی خراسان شمالی ازبازارچه صنایع دستی و هنری  و  همچنین نمایشگاه دست سازه های خوارزمی آموزشگاه ایراندخت بجنورد بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین بازارچه صنایع دستی و هنری  و   دست سازه های خوارزمی در  آموزشگاه ایراندخت برپا شد

به گزارش خبرنگار پانا خراسان شمالی از بجنورد چهارمین بازارچه آموزشگاه متوسطه اول ایراندخت در 31 غرفه بالغ بر130 فروشنده در تاریخ 98/11/13راه اندازی و شروع به کار کرد و در تاریخ98/11/13 به کار خود پایان داد.

دکتر عزیزی رئیس مشارکتها مدارس غیر دولتی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار پانا گفت :با حمد و سپاس خداوند منان توفیقی بود تا ازبازارجه آموزشگاه ایراندخت که با هدف تقویت روحیه خود باوری .اعتماد به نفس ومسئولیت پذیری دانش آموزان ، مهارت آموزی وآماده نمودن دانش آموزان برای ورود به بازار کار وهمچنین معرفی مشاغل خانگی وآشنایی با شیوه کسب وکار ،وتمرین عملی ،کار آفرینی وبازار یابی برپا شده است بازدیدی به عمل آوریم .

وی افزود: اقدام بسیار ارزشمند معلمین و دانش آموزان آموزشگاه متوسطه اول ایراندخت با مشارکت فعال و با استقبال گسترده ای همراه بود که جای تحسین و تقدیر و تشکر از مدیریت محترم آموزشگاه و مجموعه عوامل می باشد.

عزیزی خاطر نشان کرد: توفیقات روز افزون همگان و همکاران گرانقدر را از خداوند منان مسئلت داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار