سازمان دانش آموزی منطقه ۳، جلسه شورای دانش آموزی را برگزار کرد

تهران (پانا) - جلسه شورای دانش آموزی منطقه3 با حضور ماجدی، مدیر منطقه3 و یارمحمدی معاون پرورشی منطقه3 در سالن کنفرانس نیروی انسانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی منطقه ۳، جلسه شورای دانش آموزی را برگزار کرد

در ابتدا پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی، پری سیما سادات ماجدی از دانش آموزان خواست که خود را معرفی نمایند. سپس ماجدی درباره اهمیت شورا و اینکه منتظر نباشیم کار به ما پیشنهاد شود تا اجرا کنیم بلکه خودمان باید پیشقدم شویم و طرح اراِیه دهیم.این تمرینی است برای ورود به جامعه و همقدم و همراه کردن دیگران.

یارمحمدی ضمن خیرمقدم و تبریک ایام دهه ی فجر و تشکر از حضور دانش آموزان، هدف از تشکیل شورا تقویت مهارت های اجتماعی است( از جمله فعالیت هایی چون مشارکت در شورا ها، حس مسِولیت پذیری و مشارکت جویی و بروز توانمندی های جوانان و.....) و مشارکت در امور مدرسه در چهارچوب دستورالعمل ها و انجمن ها و....

یارمحمدی سپس درباره فرآیند انتخابات از مدرسه تا انتخابات در مجلس و حضور دانش آموزان از سراسر کشور را تبیین نمود.

ماجدی فرصت را به دانش آموزان داد تا آنها حرف ها و مساِل خود را مطرح نمایند. دانش آموزان سپس مسایلی چون مناسب نبودن نیمکت های مدارس، در س زبان انگلیسی و امتحان نهایی آن که دانش آموزان با گوش دادن باید جواب دهند با لهجه ی مناسبی ارائه نمیشود، زمان امتحانات نیمه ی اول و نداشتن زمان کافی برای مطالعه، ارتباط شوراها با اداره و داشتن جلسات منظم و نداشتن زمان کافی ورزش در مدارس و...... ازجمله مطالبی بود که دانش آموزان عنوان کردند.

در انتها ماجدی ضمن تشکر از نظرات دانش آموزان از آنان خواست در کار خود جدی بوده و بحثمهارت های اجتماعی که یکی از معضلات جامعه ماست را بعنوان یکی از طرح های خود در مدرسه دنبال کنند.

لازم به ذکر است در پایان به دانش آموزان حکم مشاوره مدیر آوزش و پرورش منطقه ۳اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار