بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی در قم

قم (پانا) - مدیر کل امور قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی در قم خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی در قم

حجت‌الاسلام محمدحسین رفیعی در نشست خبری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی المصطفی که در سالن جلسات این مرکز برگزار شد با اشاره به تنوع رشته ها و شاخه های آزمونی اظهار کرد: این جشنواره مقدمهی برای ارتقای سطوح مهارتی و معارفی طلاب و مخاطبان در حوزه های قرآنی و حدیثی است.

وی گفت: اختتامیه این جشنواره 14 بهمن امسال در سالن قدس مجتمع امام خمینی برگزار می گردد که ذیل این برنامه از خدمات قرآنی و حدیثی آیت الله مصباح یزدی نیز تقدیر می گردد.

مدیرکل امور قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی بیان کرد: در مراسم اختتامیه از آقای اختر رضوی تبعه کشور هندوستان که یکی از خانواده های قرآنی المصطفی است و همه اعضای خانواده وی حافظ قرآن هستند تجلیل خواهد شد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی ضمن اشاره به مراحل داوری در این جشواره تصریح کرد: امسال از طلاب المصطفی به عنوان داور استفاده کردیم که این افراد سال گذشته نیز در جشنواره قرآنی المصطفی آموزش داوری دیدند.

مدیرکل امور قرآنی و حدیثی المصطفی خاطر نشان کرد: معرفی آموزه های حیات بخش قرآن کریم و مسلط ساختن همه اعضای المصطفی به مهارت ها، علوم، فنون و آموزه های قرآنی و حدیثی و همین طور معرفی دستاوردها و ظرفیت های المصطفی به جامعه از جمله اهداف این همایش است.

رفیعی در پایان با اشاره به گستره و تنوع مخاطبان جامعه المصطفی گفت: تمام ارکان المصطفی اعم از طلاب، کارکنان و استادان و خانواده ها و فرزندان ایشان در این جشنواره حضور دارند و به حسب سطوح تحصیلی و توانمندی های علمی به معرفی رشته های جشنواره پرداخته ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار