/معرفی معلمان نمونه کشوری سال ۹۲/

دبیر پرورشی معلم نمونه استان اردبیل شد

خبرگزاری پانا:مصطفی کافی راد دبیر پرورشی دبیرستان شاهد در شهرستان اردبیل یکی از معلمان نمونه امسال به شمار می رود.

کد مطلب: ۱۰۲۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، هر ساله همزمان با گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت استاد مطهری، معلمان نمونه کشوری معرفی شده و از آن ها تقدیر به عمل می آید. امسال نیز 68 نمونه معلم کشوری از سراسر استان ها معرفی شدند.



مصطفی کافی راد، دبیر پرورشی دبیرستان شاهد در شهرستان اردبیل در استان اردبیل یکی از معلمان نمونه امسال به شمار می رود.



وی دارای مدرک فوق دیپلم قرآن و پرورشی، لیسانس ادبیات فارسی و کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث است. از سوابق اجرایی وی می توان به مدیر کانون فرهنگی تربیتی، کارشناس مسئول کانون های فرهنگی و تریتی استان اردبیل، مشاور فرهنگی بنیاد جانبازان، مشاور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل اشاره کرد. وی همچنین تدریس معارف اسلامی دانشگاه های استان اردبیل را برعهده دارد.


از سوابق آموزشی کافی راد، می توان به دبیر پرورشی، دبیر آموزشی دینی و قرآنی و تدریس در گروه معارف اسلامی دانشگاه های استان اردبیل نام برد.



تالیف کتاب الحان قرآنی، تالیف کتاب دانشگاهی فلسفه اخلاق، ارائه مقاله و سخنرانی در همایش دانشگاهی با موضوع حقوق زن، ارائه مقاله نقش ستاد در رفع موانع پویایی مراکز آموزشی و اراوه مقاله مقایسه اخلاق کانت با اخلاق اسلامی- پلورالیسم دینی از دیگر فعالیت های او به شمار می روند.



کسب رتبه های اول تا سوم رشته قرائت قرآن، کسب رتبه های اول تا سوم جشنواره های علمی پژوهشی، کسب رتبه اول در نمایشگاه کتاب قرآنی استان و کارشناس مسئول نمونه کشوری از جمله عناوین کسب شده توسط این معلم نمونه به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار