تحویل 1408 دستگاه خودرو به مشتریان صنعت خودرو آذربایجان

تهران ( پانا) - شرکت صنعت خودرو آذربایجان عملکرد خود را منتشر کرد که بر اساس این گزارش تاکنون 1408 دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تحویل 1408 دستگاه خودرو به مشتریان صنعت خودرو آذربایجان

پس از آنکه تحریم‌های سختگیرانه آمریکا در ماه‌های اخیر، اثرات خود را در عدم امکان تامین قطعات موردنیاز خودروسازان و درپی آن تعویق در تحقق تعهدات خودروسازان به شکل وسیعی به جای گذاشت، برخی شائبه‌ها برای خریداران درخصوص عدم شفافیت و یا صحت در عملکرد برخی شرکت های خودروساز ایجاد شد. این شائبه ها تا جایی پیش رفت که مشتریان را به توسل به مرجع قضایی جهت احقاق حقوق مندرج در قرارداد فی مابین ترغیب کرد. در این رابطه شرکت صنعت خودرو آذربایجان بر اساس وعده‌ای که از قبل داده بود، گزارش عملکرد خود را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت مذکور تاکنون 1408 دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده است. همچنین با توجه به طرحی که در راستای رضایتمندی مشتریان صبور و وفادار شرکت ایجاد شد، قریب به دو هزار نفر از مشتریان انصراف خود را اعلام داشتند .

در این خصوص گفته می شود که باتوجه به تنویر وضعیت شرکت برای کلیه مراجع ذیربط و مشخص شدن دلایل متقن مبنی بر عدم ارسال قطعات اولیه تولیدی از سوی شرکت مادر به دلیل تحریم های وضع شده، شرکت نیز محق به معافیت از تعهدات قراردادی می باشد.

در این گزارش آمده است شرکت صنعت خودرو آذربایجان در راستای تحقق بخشی از تعهدات ، درصدد رفع نواقص 746 دستگاه خودروی ناقص کف که به دلیل نواقص عمده و عدم امکان همکاری با شرکت مادر ،قابل تولید نبوده است که این امر با نظارت مستقیم شعبه ویژه 64 تعزیرات حکومتی تهران در حال انجام بوده و به زودی خبرهای خوشی به اطلاع خریدارانی که در صف انتظار هستند خواهد رسید.

لازم به ذکر است که باتوجه به دادخواهی جمعی از خریدارانی که شائبه عدم شفافیت و یا صحت در عملکرد شرکت را داشتند و جهت احقاق حقوق مندرج در قرارداد فی­مابین متوسل به مراجع ذیصلاح شده بودند ، نتیجه رسیدگی مراجع مختلف و پاسخ استعلام های بعمل آمده صحت عملکرد شرکت صنعت خودرو آذربایجان را روشن نمود و این شرکت را مبری از هرگونه شبهات مطروحه در مورد علت عدم تحویل خودرو به مشتریان دانست. ضمنا در تبعیت از بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه، پرونده حدود 250 نفر از حواله داران به شورای حل اختلاف ارجاع گردیده است که امید است به صلح و سازش با ایشان در شورا نایل گردند .همچنین در ارتباط با محصول جدید نیز اطلاعات تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار