نظارت بر فرآیند ساماندهی نیروی انسانی ضروریست

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی : موضوع تبدیل وضعیت، نقل و انتقالات و جبران نیروی انسانی می باید مورد نظارت دقیق قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر فرآیند ساماندهی نیروی انسانی ضروریست

ششمین جلسه کارگروه ساماندهی نیروی انسانی با حضور مدیرکل، معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه صبح امروز در محل سالن کنفرانس ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

ابراهیم محمدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهارداشت: موضوع تبدیل وضعیت، نقل و انتقالات و جبران نیروی انسانی می باید مورد نظارت دقیق قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت و کنترل کلاسها مطابق نرم استاندارد ادامه داد: تصمیم گیری در مورد نیروی انسانی مناطق بصورت غیر متمرکز مد نظر است.

این مقام مسئول بیان کرد: مرتبط بودن رشته های نیروی انسانی یک ضرورت است که باید بصورت ریشه ای و با جذب نیروی تخصصی مورد نیاز محقق شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: تعهد به آرمان های انقلاب اسلامی در جشن زنگ انقلاب و آغاز دهه مبارک فجر در مدارس نمود ویژه ای دارد.

محمدی با تاکید بر اولویت رویکرد تربیت دینی دانش آموزان گفت: در تخصص نیروی انسانی حوزه پرورشی بر اساس نیازهای موجود در بخش پرورشی مدارس و دستورالعملهای موجود عمل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار