برگزاری آیین نواختن زنگ انقلاب در فاروج

فاروج (پانا) - زنگ انقلاب به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه شبانه روزی ولایت شهرستان فاروج نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین نواختن زنگ انقلاب در فاروج

مدیر دبیرستان پسرانه شبانه روزی ولایت در این آیین با تبریک فرارسیدن دهه مبارکه فجر گفت:دهه فجر یاد آور تمامی خاطرات شهدا و فجرآفرینانی است که در به ثمر رساندن نهال این انقلاب تلاش و کوشش نمودند.

براتعلی صدیقی افزود: با کمک و یاری خداوند، شهدا، امام شهدا و همه اقشار مردم در اوایل انقلاب وظیفه خود را در به پیروزی رساندن آن انجام دادند و اما در حال حاضر وظیفه همه ما که حفاظت و نگهداری از این انقلاب است از ابتدای انقلاب سنگین تر است.

وی در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: اگر چه در دهه فجر امسال جای در سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در بین همه ما خالی است اما راه و تفکرش تا ابد باقی است و ما ادامه دهنده این را خواهیم بود.

قرائت قرآن توسط علی ابراهیمی، اجرای دست و فریادهای شادی توسط معاون پرورشی مدرسه، قرائت دکلمه دهه فجر توسط دانش آموز رامدین مستجاب الدعوه و نواختن زنگ توسط مدیر، مشاور، سرپرست خوابگاه، نمایندگان کلاس ها، تشکل های دانش آموزی پیشتازان، انجمن اسلامی، بسیج دانش آموزی، هلال احمر و شورای دانش آموزی به تعداد 41 زنگ از دیگر برنامه های این آیین بود.

در برگزاری این آیین احمد کیاستی معاون آموزشی، علی اکبر نیازی مشاور آموزشگاه و حسن آرتا سرپرست خوابگاه شبانه روزی همکاری داشتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار