49 درصد از حمایت‌های کمیته امداد در مناطق محروم هزینه می‌شود

شیراز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از رسیدگی ویزه به 158 دهستان استان که در مناطق محروم و توسعه نیافته واقع شده‌اند خبر داد و افزود: رسیدگی به این مناطق در راستای محرومیت زدایی و توسعه آنها یکی از اولویت‌های کمیته امداد است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
49 درصد از حمایت‌های کمیته امداد در مناطق محروم هزینه می‌شود

محمد بذرافشان، با اعلام اینکه تعداد 158 دهستان در استان فارس در مناطق محروم و توسعه نیافته واقع شده است، گفت: این مناطق به نسبت میزان محرومیت دارای ضریب 6 الی 9 هستند.
او افزود: در 9 ماهه سال جاری تعداد 72 هزار و 817 خدمت در 29 سرفصل از جمله خدمات معیشتی، تأمین لوازم ضروری زندگی، درمانی و دارویی، مسکن، جهیزیه و سایر نیاز‌های اساسی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 275 میلیارد ریال به ساکنین تحت حمایت این مناطق ارایه شده است که 49 درصد خدمات کمیته امداد را از حیث اعتباری به خود اختصاص داده است.
وی در پایان با اشاره به نبود امکانات معیشتی و زیستی در این مناطق و مشکلات بالای ساکنین ابراز داشت: کمیته امداد استان تمام اهتمام خود را در راستای محرومیت زدایی و توسعه مناطق مذکور به کار می گیرد اما مشارکت گسترده نیک اندیشان استان و سایر دستگاه های خدمت رسان راهگشای موثری در این امر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار