کریمی: مانوردانشگاه امام علی(ع) فرصتی برای بیعت دانش‌آموزان با انقلاب است

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران در حاشیه برنامه صبحگاه مشترک دانش آموزی که در محل دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد از اهمیت حضور دانش آموزان در این نوع برنامه ها جهت آشنایی با انقلاب  و منویات رهبری سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۰۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: مانوردانشگاه امام علی(ع) فرصتی برای بیعت دانش‌آموزان با انقلاب است

کریمی گفت:‌امروز دومین روز از ایام اله دهه فجر است که در دانشگاه افسری امام علی(ع) ۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموزان بسیجی جمع شدند و نشان دادند منویات مقام رهبری را همیشه سرلوحه کار خود قرار می دهند. به عبارتی در این مراسم با آرمان های انقلاب بیعت داشتند.
وی افزود: آنچه ما در این برنامه دنبالش بودیم این است که نشان دهیم جوانان و نوجوانان مان برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب را ورق زدند و یاد و نام شهدا را گرامی میدارند. بخصوص اینکه امسال با شهادت سردار سلیمانی معادل شده است. هدف اول این است که منویات مقام رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و نکته دیگر این است که نوجوانان ما همیشه بسیجی هستند و می مانند و همه ما رزمنده ایم.
وی افزود: سومین نکته این است که دانش‌آموزان ما با دیدار جلوه های عظیم مانورها و رژه ها پی به قدرت نظامی ایران ببرند. همچنین بتوانیم برای دانش آ‌موزان مان انقلاب را توضیح دهیم و زمان حال را هم بررسی کنیم تا بدانند این انقلاب چه دستاوردهایی برای جامعه و کشور ما داشته است. نوجوانان ما همیشه حضور موثری در صحنه دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار