ضریب نفوذ ۸۷.۹ درصدی گاز در استان زنجان

زنجان (پانا) - طبق اعلام مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۸۴.۶ درصد از خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهره‌مند هستند که در مجموع ۹۴.۹ درصد خانوارهای استان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند. این در حالی است که کمتر از یک ماه پیش، کلیپی در فضای مجازی برای نشان دادن محرومیت اهالی شورجه منطقه شهر زنجان در خصوص وضعیت اهالی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ضریب نفوذ ۸۷.۹ درصدی گاز در استان زنجان

موسی احمدلو با بیان اینکه در دهه ‌فجر امسال؛ ۲۷ روستا به شبکه گاز کشور متصل می شود؛ افزود: با این اقدام؛ ضریب بهره‌مندی گاز روستایی در استان زنجان به ۸۷.۹ درصد می‌رسد.

وی اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستاها، ۴۲ میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به ۸ روستا با اختصاص ۴ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان اعتبار؛ از دیگر اقدامات گاز زنجان در دهه فجر ۹۸ است.

مهندس احمدلو افزود: در مجموع شرکت گاز استان زنجان ۳۴۲ هزار و ۱۰ مشترک خانگی دارد که ۲۳۲ هزار و ۷۶ مشترک آن شهری، ۸۴ هزار و ۹۴۶ مشترک روستایی، ۲۳ هزار و ۷۵۸ مصرف کننده تجاری، یک هزار و ۲۳۰ مصرف کننده صنعتی و ۸۶۷ مصرف‌کننده صنعتی عمده، ۳۴۱ هزار و ۱۳۰ مصرف کننده جزء و ۱۳ نیروگاه بزرگ و کوچک است.

وی با اشاره به رشد گازرسانی در روستاهای استان گفت: سال گذشته ۵۴۰ روستا با ۸۷ هزار و ۹۶۱ خانوار با ۷/۸۲ درصد بهره مندی از نعمت گاز برخوردار بودند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: امسال با طرح های گازرسانی در دهه مبارک فجر؛ تعداد روستاهای بهره مند استان به ۵۹۱ روستا با ۹۳ هزار و ۵۲۸ خانوار روستایی و درصد بهره مندی ۹/۸۷ درصد رسیده است.

مهندس احمدلو با اشاره به اینکه توسعه و محرومیت‌زدایی سرلوحه فعالیت‌های شرکت گاز استان زنجان است؛ عنوان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای بازخوانی انقلاب است و هر چه به عمر این انقلاب افزوده می‌شود اهمیت پرداختن به این بازخوانی بیشتر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار