رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

گلبانگ انقلاب در مدارس منطقه آب پخش نواخته شد

آب پخش ،بوشهر(پانا)_ 12 بهمن همزمان با سال روز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز جشن‌ چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم نواختن گلبانگ انقلاب با حضور پرشورمسئولان بخش، مدیر، آموزگاران دبستان شهید صمصامی، دانش‌آموزان و اولیاء در دبستان شهید صمصامی منطقه آب پخش نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
گلبانگ انقلاب در مدارس منطقه آب پخش نواخته شد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش بیان داشت: وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش تو می رسد. گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره برای هشدار و تذکر و بیداری بهمن که از راه می رسد شهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله ها امام مهربان بود و سایبان لحظه ها، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است.

اکرم پاپری خاطر نشان کرد: سال 1357 را می توان سال سرنوشت ساز در تاریخ ایران دانست. در این سال اعتراض ها و قیام های پانزده ساله مردم مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره)، علیه رژیم ستم شاهی به لحظات پایانی و پیروزی خود می رسید.

پاپری اضافه کرد: دهه‌ی فجر، آن آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. اگر این آیینه نبود، باز هم مثل همان دوره ‌های تاریک قبل، باید ما می نشستیم و اسمی از اسلام می آوردیم.

گفتنی است در این مراسم اجرای سرود، نمایش انقلاب جمهوری اسلامی ایران ، نمایشگاه صنایع دستی، مسابقه بین دانش آموزان و .... از برنامه های این مراسم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار