برگزاری آزمون خوشنویسان نیشابوری

نیشابور (پانا )- 130 هنرمند خوشنویس نیشابوری در آزمون خوشنویسی انجمن خوشنویسان ایران در مجتمع فرهنگی وهنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورشرکت کردند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون  خوشنویسان نیشابوری

سرپرست انجمن خوشنویسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور اظهارکرد: آزمون انجمن خوشنویسان ایران در محل مجتمع امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با حضور سرپرست ،مدیر اجرایی وبازرس شعبه انجمن خوشنویسان ونماینده اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور برگزار گردید و130هنرمنداز خوشنویسان نیشابوری هنر خویش را در معرض آزمون قرار دادند .

علی دربهشتی گفت: در این آزمون که در 6 سطح خوشنویسی برگزار گردید که 100 هنرمند در مقاطع مقدماتی، متوسط، خوش، عالی، ممتاز و 30هنرمنددرخط تحریری شرکت نمودند که اوراق امتحانی این هنرمندان جهت تصحیح به تهران ارسال گردیده است که مدارک قبولی ازسوی انجمن خوشنویسان ایران صادرخواهدشد.

وی خاطرنشان کرد: هنر خوشنویس در نیشابور دارای قدمت فراوان است و علاقه مردم به خصوص جوانان هنرمند این دیار زبانزد خاص و عام می باشد به طوری که نیشابور پس از مشهد بیشترین مدرک خوشنویسی را در استانهای خراسان شمالی ، رضوی و جنوبی داراست.

سرپرست انجمن خوشنویسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور تصریح کرد : آزمون خط تحریری نیز درسه مقطع مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته توسط انجمن خوشنویسان ایران برگزارشدو ما از خانواده ها دعوت می کنیم تا با تشویق فرزندان خویش آنها را به سمت و سوی این هنر مذهبی و ملی سوق دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار