افتتاحیه سی و هشتمین جشنواره فیلمهای دهه فجر انقلاب اسلامی در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مراسم افتتاح سی و هشتمین جشنواره فیلمهای دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور کارگردان و عوامل اجرایی فیلم شنای پروانه ها،اعضای شورای شهر، مسئولین و اکران فیلم خون شدمسعود کیمیایی در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه سی و هشتمین جشنواره فیلمهای دهه فجر انقلاب اسلامی در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر

در حاشیه این مراسم مصطفی سالاریان رئیس شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و نکو داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:با تلاش مسئولین وهمکاران، سینمافجر اسلامشهر پس از بازسازی و مرمت به مجموعه فرهنگی عالی در سطح کشور وشهرستان تبدیل شد.

او در ادامه افزود: با نگاه به اهداف فرهنگی در سطح شهرستان اسلامشهر ،پردیس سینمایی فجر در کنار سی و یک مرکز استان و 52سینمای کشور در حال اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است.

سالاریان تصریح کرد: همزمان با برنامه های این مرکز فرهنگی ما فرهنگسراها،دارالقرآن و کتابخانه هارا با استمرار حرکت فرهنگی در سطح شهرستان اسلامشهر راداریم .

رئیس شورای اسلامی شهرستان اسلامشهرتأکید کرد:شاید حضور مردم در سینما به عنوان اولویتهای اول و دوم نباشد،لیکن سعی می شود با اجرای این گونه برنامه های فرهنگی در راستای حضور مردم و تماشای فیلم های جشنواره فجر واستمرار در آینده از نقش بسزایی برخوردار باشیم.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار