گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاد حوزه علمیه قم،امام جمعه،فرماندار و سایر مسئولین در سالن جلسات اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در اسلامشهر

در این مراسم حجت الاسلام رضوی از اساتید حوزه علمیه قم در سخنانی با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه (س) اظهار کرد:خداوند قبل از خلقت زمین و آسمانها نور حضرت فاطمه زهرا(س) را گسترانیده بودو جبرئیل با این بانوی محدثه در ارتباط بود و و دخت یاس نبی اکرم(ص) دوشادوش حضرت علی (ع) از ولایت دفاع کرد.

او در ادامه افزود:در دوران قبل ازانقلاب اسلامی امام راحل با تأسی به خداوند متعال و استفاده از آیات و روایات وحضرت فاطمه زهرا(س) و با انتشار اعلامیه های گوناگون آگاهی رسانی را به مردم انجام دادند ودر مقابل دشمنان ایستادگی بی بدیل داشتند.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد:شخصیت علمی،فقاهت و نقش مدیریتی امام راحل ،ایشان را در مقابل استکبار و صهیونیست جهانی به پیروزی رساند و اکنون امیدواریم با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) بپیوندد.

حجت الاسلام رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد:آمریکا و دشمنان نظام اسلامی سردار شهید ما را که نقش بسزایی در میان شهدای مدافع حرم داشت و از مبارزه رو در رو با او عاجز بودند ،بزدلانه با همرزمانش ترور و به شهادت رساندند.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار