نواخته شدن زنگ انقلاب در شهر زیارت شیروان

شیروان (پانا) - زنگ انقلاب به صورت نمادین و با حضور جمعی از مسئولین در دبیرستان شبانه روزی دخترانه زراعتکار شهر زیارت شیروان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ انقلاب در شهر زیارت شیروان

یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در این آیین با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: چهل سال اول انقلاب سال های کسب تجربه و گذر از سختی ها بود و چهل سال دوم و آغاز گام دوم انقلاب، پایان سختی ها و ایستادن روی پای خودمان است.

محمد رضا اسماعیل نژاد با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام و انقلاب اسلامی و به ویژه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش افزود:شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ضربه سنگینی برای ما بود اما خون آن شهید بیمه کننده انقلاب بود و برای این نظام برکت های زیادی داشت.

قرائت قرآن توسط دانش آموز مریم دلاور، بیان خیرمقدم و تبریک دهه مبارکه فجر توسط خانم فاطمه یاوری مدیر دبیرستان دخترانه شبانه روزی زراعتکار شهر زیارت شیروان، قرائت مقاله توسط دانش آموز زینب حیدری، نواخته شدن زنگ انقلاب و پذیرایی از دیگر برنامه های این آیین بود.

در این آیین آقای احمد زیبایی معاون متوسطه دوم ، آقای سلیمان کمالی کارشناس متوسطه دوم اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر زیارت و آقای میلاد عزیزی شهردار شهر زیارت و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار