رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

سردار سلیمانی نقطه عطف قهرمان های تاریخ است

بوشهر(پانا)_رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: سردار سلیمانی نقطه عطف قهرمان های تاریخ و امروز است و اگر بشر بخواهد به یک مدل انسان کامل و جامع برسد باید حاج قاسم را الگو بگیرد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلیمانی نقطه عطف قهرمان های تاریخ است

به گزارش اداره اطلاع و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، حجه الاسلام علی سعیدی روز شنبه در آیین گلبانگ انقلاب در دبیرستان شریعتی بوشهر با بیان اینکه دنیای غرب همواره دنبال چهره سازی است، اظهار داشت: آنها با سینمای هالیوود و جشنواره ها و کسب جوایز مختلف این هدف را دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از فلسفه ورزش، چهره سازی و قهرمان پروری است، تاکید کرد: امروزه فوتبال، کشتی، وزنه برداری و سایر رشته های ورزشی به یک جریان سیاسی قوی برای اهداف خاصی در دنیا تبدیل شده اند،سعیدی وجود نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت زهرا(س) را الگوهای والایی برای جامعه دانست و افزود: حضرت ولی عصر(عج) که می خواهد حاکمیت روی زمین را رقم بزند، مدل نگرشی و گفتمانی حضرت زهرا(س) را الگوی خود معرفی کرده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: اگر از پیامبر اکرم(ص) و حضرت زهرا(س) مثال می زنیم برخی می گویند این شخصیت ها مربوط به دوره خودشان بوده اند. آیا اسلام برای امروز که شرایط متفاوت شده می تواند الگویی بسازد که جوان را سمت خود جذب کند؟
وی تشکیل انقلاب اسلامی را معجزه ماندگار اسلام دانست و ادامه داد: این انقلاب بعد از 15 قرن جای پای انقلاب حضرت محمد(ص) گذاشته است.سعیدی از 12 و 22 بهمن به عنوان ایام الله بزرگ یاد کرده و تصریح کرد :می توان 12 بهمن را به روز ورود حضرت محمد(ص) به مدینه و 22 بهمن را به روز فتح مکه همانند کنیم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: بعد از گذشت 41 سال از انقلاب اسلامی، شاهدیم که حاج قاسم سلیمانی به یک قهرمان جهانی تبدیل شده که نقطه عطف قهرمان های تاریخ و امروز است.

وی سردار سلیمانی را مدلی مناسب برای بشر برای رسیدن به انسان کامل و جامع معرفی کرد و گفت: حاج قاسم یکی از صدهزار الگویی است که این انقلاب و حضرت روح الله ساخت و سپس امام خامنه ای تربیت کرد.

سعیدی زندگی حاج قاسم را به سه بخش خصوصیات فردی، خصوصیات مدیریتی و عملکرد تقسیم کرد و اظهار داشت: می توان در مدرسه روش مدیریتی حاج قاسم را پیاده و اجرا کنیم.

وی تاکید کرد: اگر کسی ایمان و عمل صالح داشته باشد خداوند محبت او را در دل مردم قرار می دهد. به همین دلیل حب حاج قاسم در دل مردم نشست و این نشانه خصوصیت عملکردی ایشان است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اظهار امیدواری کرد که بتوانیم مدل ارزشمتد تربیتی خصوصیات فردی، مدیریتی و عملکردی را در زندگی مان پیاده سازی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار