نواختن زنگ انقلاب در مدارس قم

زنگ انقلاب در مدارس استان قم هم زمان با آغاز دهه فجر نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ انقلاب در مدارس قم

پانا (قم) مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی صبح امروز در مدرسه ریحانه النبی استان قم با حضور مدیران استانی برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش‌وپرورش قم، بهرام سرمست استاندار قم، عبدالله جلالی رئیس شورای شهر اسلامی قم، و محمد گلفشان مدیر جمعیت هلال‌احمر قم حضور داشتند.

حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش قم با اشاره به آثار و نقش انقلاب اسلامی درزمینه گسترش علم و دانش گفت: به برکت انقلاب اسلامی ۱۶۷ مدرسه در قم احداث شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم خاطرنشان کرد: باید با پیروی از ولایت‌فقیه انقلاب اسلامی را ادامه داده و در مسیر شهدا حرکت کنیم، نهضت امام راحل بسیار بابرکت است که همگان وظیفه‌داریم در این مسیر حرکت کنیم.

شیخ‌الاسلام در ادامه افزود: به خجسته بودن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ما به موفقیت‌های زیادی دست‌یافته‌ایم و باید در مسیر آرمان و ارزش‌های انقلاب قدم برداریم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم عنوان کرد: موفقیت‌های امروز جامعه ما و به‌ویژه قشر دانش‌آموز درزمینه‌های علمی و فرهنگی نتیجه افتخارآمیزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی درزمینه علم و دانش تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ۱۶۷ مدرسه در قم احداث‌شده است.

شیخ‌الاسلام با تأکید بر لزوم حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: جهت به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی مجاهدت و دلاوری‌های بسیار شده است و ما باید ادامه‌دهنده آن‌ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار