۵۰ عنوان برنامه مختلف در تایباد برای دهه مبارک فجر پیش بینی شده است

تایباد(پانا) - بیش از ۲۳۵ پروژه مختلف عمرانی فرهنگی و اقتصادی در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان در تایباد بهره‌برداری خواهد شد که زمینه اشتغال ۱۵۰ تا ۴۰۰ جوان تایبادی را فراهم خواهد ساخت.

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
۵۰ عنوان برنامه مختلف در تایباد  برای دهه مبارک فجر پیش بینی شده است

محسن سیاح، فرماندار شهرستان تایباد، گفت: مهم‌ترین برنامه‌ های فرهنگی برای این ایام الله غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شاهد، برگزاری اولین کنگره شهیدان و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه است.

او اظهار کرد: از مهمترین برنامه های عمرانی و اقتصادی شهرستان بهره برداری از فاز اول پروژه اقتصادی ستاد فرامین حضرت امام (ره) و افتتاح اولین پالایشگاه تولید بنزین شهرستان در سطح استان هستند.

سیاح در خصوص برنامه های عمرانی و اقتصادی ادامه داد: بهره‌برداری از پروژه بهسازی، مرمت و تجهیز بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تایباد با اعتباری معادل ۷۵۰ میلیون تومان در بخش‌های دیالیز، اورژانس و سایر بخش های تخصصی را خواهیم داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن ماه سال جاری با چهلم سردار شهید سلیمانی مصادف است؛ خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که برای ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرماندار شهرستان تایباد با بیان اینکه ما در آستانه دو رویداد تاریخی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم از همه شهروندان دعوت کرد تا در این رویداد مهم، مشابه دیگر نقاط کشور حضور حداکثری داشته باشند تا با مشارکت آنان هم پاسخ مناسبی به بدخواهان نظام بدهیم و هم مهره تایید مجددی بر کارنامه انقلاب اسلامی ثبت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار