سومین برد پیاپی استقلال با مجیدی در آستانه داربی

تهران (پانا) - دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان با حساب ۲ بر یک به سود شاگردان مجیدی تمام شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سومین برد پیاپی استقلال با مجیدی در آستانه داربی

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار از هفته نوزدهم لیگ برتر ایران، استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این بازی با برتری دو بر یک استقلالی ها به پایان رسید.

آرمان قاسمی در دقیقه ۲۰ برای نفت مسجد سلیمان و ارسلان مطهری در دقیقه ۳۵ و مهدی قائدی در دقیقه ۵۱ برای استقلال گلزنی کردند.

با این پیروزی، استقلال با یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود، با ۳۲ امتیاز در رده چهارم جای گرفت و نفت مسجد سلیمان با تحمل دومین شکست خود در این فصل، با ۲۶ امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند.

نیمه اول

شیخ دیاباته که بارها در خط حمله رقیب حاضر شده بود، در دقیقه ۱۱ از پشت محوطه جریمه با ضربه بیرون پا به سمت دروازه نفت شوت زد که دروازه‌بان نفت توپ را کنترل کرد.

در دقیقه ۱۶ دیاباته موقعیت سازی کرد. ضربه سر او در داخل محوطه جریمه به مطهری رسید و او در حالتی نامتعادل اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او را فرعباسی مهار کرد. بعد از این اتفاق، دیاباته از ناحیه کشاله ران احساس مصدومیت کرد و دقایقی بعد جای خود را به مهدی قائدی داد.

گل: در دقیقه ۲۰ دروازه استقلال توسط نفت باز شد. ضربه ایستگاهی حسین ابراهیمی از گوشه محوطه جریمه ارسال کرد که توپ بعد از برخورد به تیرک نزدیک‌تر، در طول خط موازی دروازه ادامه یافت و آرمان قاسمی دروازه استقلال را باز کرد.

بعد از این گل بازیکن نیمکت نشین نفت با پرچم زرد در کنار زمین خوشحالی کرد که داور با این بازیکن کارت زرد داد. در ادامه پاشایی، مربی نفت به این تصمیم داور اعتراض کرد که داور او را با کارت قرمز از روی نیمکت اخراج کرد.

در دقیقه ۲۷، اشتباه خط دفاعی استقلال در چندین نوبت منجر به خلق موقعیت گل برای شاگردان تارتار شد که سجاد جعفری قدر این موقعیت را ندانست و توپ را از چند قدمی به بیرون زد.

گل: با افزایش فشار استقلال روی دروازه نفت مسجد سلیمان بالاخره دروازه جنوبی‌ها باز شد. پاس در عرض زکی‌پور به داخل محوطه شش قدم در دقیقه ۳۵ با ضربه ارسلان مطهری به گل تبدیل شد.

بلافاصله پس از گل نفت مسجد سلیمان و استقلال هر کدام صاحب موقعیت نصفه‌ و نیمه‌ای شدند که دروازه‌بان‌ها واکنش خوبی داشتند. استقلال همچنان به حملات خود ادامه داد و بارها تا دهانه دروازه پیش رفت موقعیت‌های این تیم از زهر لازم برخوردار نبود.

نیمه دوم

گل: در دقیقه ۵۱ استقلال قفل دروازه نفت مسجد سلیمان را برای دومین بار گشود. کار تیمی استقلالی‌ها در زمین نفت با نفوذ مسعود ریگی به داخل محوطه جریمه همراه بود و او با پاس رو به عقب به مقابل محوطه شش قدم، قائدی را صاحب موقعیت کرد و او با یک ضربه دروازه نفت را گشود.

در دقیقه ۵۶، دروازه نفت با خطر جدی مواجه شد اما ضربه سر ارسلان مطهری از مقابل محوطه شش قدم با اختلاف اندک از کنار دیرک دروازه به بیرون رفت.

نفت مسجد سلیمان که بازی را باخته بود، برای دقایقی فشار خود را روی دروازه استقلال افزایش داد اما راه به جایی نبرد تا مجددا استقلال توسط مهدی قائدی صاحب ضربه ایستگاهی شود. وریا غفوری در دقیقه ۷۰ ضربه را زد که شوت او توسط فرعباسی مهار شد.

در ادامه بازی پایاپای دنبال شد و حتی استقلال عطش بیشتری برای گلزنی از خودش نشان داد اما توان و موقعیت لازم برای گلزنی وجود نداشت تا این دیدار در نهایت با برتری دو برک استقلال خاتمه یابد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی‌پور (وریا غفوری ۴۶)، هرویه میلیچ، فرشید باقری، علی کریمی، آرش رضاوند، علی دشتی (مسعود ریگی ۴۶)، امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته (مهدی قائدی ۲۰).

ترکیب نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی (کارت زرد)، آرمان قاسمی، مجید عیدی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی (مهدی زبیدی ۶۴)، صادق صادقی (کارت زرد) (محمد علی صفیا ۶۲)، سجاد جعفری و میرهادی میرجوان.

انتهای پیام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار