امام جمعه زاهدان: دانش آموزان باید تاریخ انقلاب را بخوانند و به آن افتخار کنند

زاهدان (پانا) - به گفته نماینده ولی فقیه در استان، دانش‌آموزان باید تاریخ انقلاب را بخوانند و علل پیروزی آن را بفهمند تا به گذشته آن افتخار کنند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه زاهدان: دانش آموزان باید تاریخ انقلاب را بخوانند و به آن افتخار کنند

حجت الاسلام مصطفی محامی در مراسم نواختن گلبانگ انقلاب در آموزشگاه 22 بهمن ناحیه یک زاهدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه فجر، اظهار کرد:دانش آموزان آینده سازان انقلاب هستند و آینده انقلاب به سرنوشت آنها گره خورده است.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی سبب شد تا مردمی که در برابر حکومت رام بودند به گونه‌ای تغییر کنند که آحاد مردم در برابر ظلم حکومت شاهنشاهی ایستادند و برای اسلام پایداری کردند.

امام جمعه زاهدان عنوان داشت: امروز شاهد آن هستیم که روز به روز بر شکوه و عظمت و توسعه انقلاب افزوده می‌شود و دانش‌آموزان باید تاریخ انقلاب را بخوانند و عوامل پیروزی را بفهمند تا به گذشته انقلاب خود افتخار کنند.

آیت الله محامی تاکید کرد: باید از گذشته انقلاب تجربه بگیریم و از این تجربه ۴۱ ساله انقلاب برای ساختن آینده آن استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان، در پایان ابراز کرد: ما باید بتوانیم راه و مسیر حرکت انقلاب را تشخیص دهیم و راه شهدای بزرگوار و رهبری را با اتحاد و توکل به خدا به پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار