وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: امام خمینی (ره) به عنوان بزرگمرد تاریخ ایران و اسلام مسیری را طی و به بام قله رساند که امروز برای همه در اقصی نقاط جهان، نشان دادنی است

زاهدان (پانا) _ به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امام خمینی (ره) به عنوان بزرگمرد تاریخ ایران و اسلام مسیری را طی و به بام قله رساند که امروز برای همه در اقصی نقاط جهان، نشان دادنی است.

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: امام خمینی (ره) به عنوان بزرگمرد تاریخ ایران و اسلام مسیری را طی  و به بام قله رساند که امروز برای همه در اقصی نقاط جهان، نشان دادنی است

سید عباس صالحی صبح امروز در مراسم محوری گلبانگ انقلاب که در آموزشگاه 22 بهمن ناحیه یک زاهدان برگزار شد، گفت: زندگی امام خمینی(ره) درسهای فراوانی برای ما دارد و یکی از نکات مهم آن بهره برداری از وقت است که ایشان نسبت به این موضوع حساس و ثانیه‌ها برایشان ارزشمند بود.

او ادامه داد: امام خمینی (ره) به عنوان بزرگمرد تاریخ ایران و اسلام مسیری را طی و به بام قله رساند لذا کسانی که می‌خواستند ساعت خود را با وقت مناسب تنظیم کنند با وقت امام تنظیم می‌کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در زندگی شخصی و کاری حضرت امام خمینی(ره) وقت کمتر از طلا نبود و زمان ارزش زیادی در نزد امام داشت.

او با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی متعادل در درس، تفریح و ورزش داشتند، افزود: ترکیب درست وقت بین خواندن، تفریح و فراغت و توجه به سلامت بدن همیشه موجب سلامتی و کامیابی حضرت امام(ره) بود .

صالحی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با روحی دریا گونه و شجاع تنها از خدا خوف داشتند و باید تلاش کنیم مانند امام(ره) دلمان دریاوار باشد.
او بیان کرد: زندگی فردی و اجتماعی ،پستی و بلندی زیادی دارد و آینده ایران به دانش‌آموزان نگاه می‌کند همان‌گونه که امام در آن دوران در جواب اینکه یارانت کجا هستند ایشان فرمودند: "یاران من در گهواره‌ها هستند".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار