کاظمی: در دهه فجر افکارمان را با شاخص های انقلاب محک بزنیم

تهران (پانا) - علیرضا کاظمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران در افتتاحیه مدرسه انقلاب که در منطقه5 با حضور علی اکبری، امام جمعه شهر تهران برگزار شد، دهه فجر را فرصتی برای محک زدن افکار با آرمان ها و شاخص های انقلاب اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: در دهه فجر افکارمان را با شاخص های انقلاب محک بزنیم

علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: خوشحالم در اولین روز دهه فجر در مدرسه و در آیین افتتاحیه مدرسه انقلاب حضور دارم. بهترین کاری که در این ایام می توان انجام داد گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل است که با مجاهدت در عرصه های مختلف انقلاب تا امروز باعث شده این انقلاب بر قله های عزت بدرخشد.
وی با گرامیداشت نام سردار سلیمانی گفت: اتحادیه انجمن اسلامی با برنامه های خوبی که در فضای آموزش و پرورش دارند، طلایه دار جریان های فرهنگی در سطح کشور هستند.
وی افزود: ایام الله دهه فجر یک تجربه عینی از یاری خداوند منان است و تفسیر واقعی وعده الهی در قرآن که با بیانات مختلف گفته می شد و تحقق یافت و صبح پیروزی قابل تحقق است.
وی گفت: مرور آنچه این انقلاب را به پیروزی رساند و انقلاب را به جلو می برد و امام در عبارات شان بیان کردند که رمز پیروزی انقلاب "کلمه توحید" و "توحید الکلمه" بود.
کاظمی گفت: فلسفه شکلگیری انقلاب ما این بود که مردم به دنبال حکومت قرآنی بودند. تا وقتی محور فعالیت ما این باشد آن نصرت وعده داده شده انقلاب رخ می دهد. آنچه باعث پیروزی انقلاب شد وحدت و انسجام ملت در برابر ظلم نظام شاهنشاهی بود. اینها همانی است که دشمن میخواهد از ما بگیرد هویت اسلامی و انقلابی است.
وی گفت: ممکن است اختلاف سلایق در نظام ما باشد اما نباید به ارکان نظام خدشه وارد شود. وظیفه ماست که در این ایام دهه فجر باید افکارمان را با شاخص های انقلاب محک بزنیم.
شاخص استکبارستیزی و ظلم ستیزی. مهمترین نقطه ای که هست این است که کانون همه این تحولات مدرسه و نظام تعلیم و تربیت است.
وی افزود: مدرسه و آینده سازان جمهوری اسلامی نباید فراموش شوند. امروز بعد از چهار دهه رویش های ارزشمندی از دل مدارس داریم و امید رهبری ما هم به همین افسران جنگ نرم است. ما باید اعتراف کنیم که با صلابت تر از آرمان های انقلاب دفاع می کنیم. یکی از بهترین تلاش ها و کوشش های تشکل های دانش اموزی مدرسه انقلاب است که اتحادیه انجمن اسلامی پرچم دار آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار