زنگ استقلال و آزادی در مدارس شهرقدس نواخته شد

شهرقدس (پانا) - به مناسبت آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب، باحضور مسئولین در آموزشگاه سیزده آبان شهرقدس نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استقلال و آزادی در مدارس شهرقدس نواخته شد

دراین مراسم باشکوه، دانش آموزان شروع چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا جوکار ، امام جمعه شهرقدس ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر گفت: امروز، روز بسیار مهم ، مقدس و عزیزی برای ملت شریف ایران و همچنین دولت های رنج دیده و ستم کشیده و آزادی خواه جهان است. امام خمینی(ره) پس از ۱۵ سال تبعید و اذیت و آزار و دوری از وطن و ملت عزیز خویش در چنین روزی در ۴۱ سال قبل ، پیروزمندانه به کشور عزیز خویش بازگشت.
وی اظهار کرد : بیانیه گام دوم انقلاب سند قوی شدن ماست اگر میخواهیم در عرصه های مختلف قوی شویم باید بیانیه گام دوم را ، مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم و همچنین آن‌ را در مرحله عملیاتی شدن قرار دهیم .

سپس لیلا واثقی فرماندار شهرقدس با اشاره به فراسیدن ایام دهه فجر و تبریک شروع چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد : شما دانش‌آموزان و همچنین ملت بزرگوار و شریف ایران باید ریشه های اعتقاد به جمهوری اسلامی را در ذهن هایتان محکم تر کنید و پرورش دهید و همچنین قدرت خود را در زمینه های مختلف افزایش دهید تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان برافراشته بماند.
در این مراسم از نمایشگاه صنایع دستی و دست سازه های دانش اموزان بازدید به عمل آمد.
خبرنگار: شایان میدانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار