افتتاحیه هشتمین نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب در منطقه5

تهران (پانا) - مراسم "مدرسه انقلاب" و افتتاحیه هشتمین نمایشگاه دانش آموزی در منطقه5 باحضور علیرضا کاظمی، معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه هشتمین نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب  در منطقه5

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن تبریک دهه فجر گفت: ایام شکل گیری انقلاب است و ما باید این انقلاب را به نسل چهارم معرفی کنیم.
وی افزود: این نمایشگاه ها در جهت آشنایی دانش آموزان با فراز و فرودهای انقلاب شکل گرفته و در جهت اهداف انقلاب است.
وی افزود: تاریخ انقلاب فقط اتفاقاتی نیست که در گذشته رخ داده بلکه آنچه مهم است، مباحثی است که دشمن روی آن سرمایه گذاری می کند و وظیفه ما این است که بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای دانش آموزان تشریح کنیم.
وی با اشاره به اینکه دشمن از بی اطلاعی ما استفاده می کند گفت: باید تلاش کنیم انقلاب اسلامی و دستاوردها را در سخنرانی ها و آمارها بصورت علمی بیان کنیم.
وی افزود: ما قبل از انقلاب 47هزار مدرسه داشتیم و اکنون 110هزار مدرسه داریم. در مباحث کشاورزی بعد از انقلاب سفید، کشاورزی نابود شد ولی اکنون قطب کشاورزی هستیم.
این ها برکات انقلاب است. اینها باید برای نسل جدید تشریح شود و از این نمایشگاه ها استفاده کنیم و دستاوردهای سیاسی و اقتصادی و اجتماعی را به عنوان رهاورد انقلاب اسلامی توضیح دهیم.
وی افزود: با دادن اطلاعات جدید به دانش اموزان که درقالب نمایشگاه ارایه می شود، کمک کنیم اطلاعات دقیقی به دانش اموزان داده شود.
وی افزود: آموزش و پرورش موثرترین نیرو در نظام جمهوری اسلامی است و چهل هزار شهید تقدیم کرده است و اینها دستاورد یک انقلاب فرهنگی بوده که با مسالمت آمیزترین انقلاب رخ داده و بدست آمده است. دشمن از بی اطلاعی بچه های ما سواستفاده می کند و باید هوشیار باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار