نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

مردم ایران پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند

ارومیه (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مردم ایران پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند و همواره از آن پشتیبانی میکنند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مردم ایران پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که به صورت نمادین در مدرسه شاهددخترانه گل نرجس ارومیه برگزار شد، افزود: رژیم طاغوت، ستم و وابستگی را بر مردم ایران تحمیل کرده بود که ملت ایران یک دل و یک صدا با رهبری و تبعیت از اندیشه های رهبر کبیر انقلاب بر علیه آن به پا خاستند و رژیم منحوس پهلوی را سرنگون کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد اسلام زدایی هستند، اظهار داشت: شعار اصلی انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بزرگترین هدیه و دستاورد انقلاب به مردم ایران بود و همه اهداف انقلاب نیز در این سه جمله خلاصه می‌شوند.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب ما در کشور استقلالی نداشتیم و همه متفکران بر آن اذعان دارند و کشور کاملا تحت سیطره دیگران بود و هر مساله ای دیگران القا میکردند در کشور ما ساری بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: زمینه برای نقد و انتقاد برای همه از رهبری گرفته تا همه مسوولان فراهم است به گونه ایکه حتی می‌توان در سایتها نقد و انتقادهای ازادانه را نیز مشاهده کرد.

وی اضافه کرد: در چهل سال گذشته نیز مردم انقلابی ایران اسلامی با همان همدلی و اتحاد و تبعیت از ولی فقیه ایستادگی کرده‌اند و پای ارزش ها و آرمان های خود ایستاده اند.

وی اظهار کرد: برای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم راه پرافتخار آن، جوانان زیادی جان خود را نثار کردند که باید خود را مدیون آنها بدانیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه دانش آموزان آینده‌سازان این انقلاب و بیمه کننده راه مقدس شهدا هستند، ادامه داد: سرنوشت این ملت به دست خود امت رقم خورده و پیروزی نهایی با این انقلاب ارزشمند است.

در ادامه این آیین زنگ انقلاب در مدرسه شاهد دخترانه گل نرجس ارومیه و همزمان با سایر مدارس استان طنین انداز شد و جشنهای انقلاب در بین دانش آموزان آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار