مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

۱۶ فیلم جشنواره فیلم فجر در سینماهای سمنان اکران می‌شود

سمنان (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۱۶ فیلم جشنواره فیلم فجر در همزمان با ایام الله دهه فجر در سینماهای سمنان اکران می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۶ فیلم جشنواره فیلم فجر در سینماهای سمنان اکران می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، گفت: اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سمنان از پانزدهم بهمن ماه آغاز و تا بیست و یکم این ماه ادامه دارد.

وی افزود: فیلم‌های جشنواره فجر همچون سال‌های گذشته به مناسبت ایام الله دهه فجر در سمنان اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر امسال در مجموع 16 فیلم در سمنان اکران می‌شود که از این تعداد چهار فیلم در بخش کودک و نوجوان در نوبت‌های صبح از پانزدهم تا بیست و یکم بهمن ماه در سینماهای سمنان اکران می‌شود.

حجت الاسلام فضیلت گفت: 12 فیلم نیز در نوبت‌های عصر و شب در تاریخ‌های ذکر شده در سینماهای سمنان به نمایش در می‌آید.

وی در مورد فروش بلیط تماشای فیلم‌های فجر امسال عنوان کرد: مبلغ این بلیط‌ها 60 هزار ریال است و بلیط فروشی فیلم‌ها با 40 درصد تخفیف به دوستداران هنر سینما ارائه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اضافه کرد: تماشای فیلم‌های بخش کودک و نوجوان با عنوان سیمرغ و پروانه‌ها رایگان اکران می‌شود.

به گزارش تسنیم، سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن در تهران و همزمان چند شهر بزرگ کشور برگزار می‌شود و به دلیل همدردی با خانواده شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی، امسال جشنواره‌ فیلم فجر مراسم افتتاحیه ندارد و از روز دوازدهم نمایش فیلم‌ها آغاز می‌شود.

اختتامیه جشنواره فیلم فجر 98 مانند هر سال بیست و دوم بهمن ماه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار