گلباران حسینیه جماران توسط دانش آموزان پیشتازمنطقه1

تهران(پانا) - مراسم بزرگداشت ورود امام راحل و آغاز دهه مبارک فجر با حضور دانش آموزان پیشتاز منطقه یک در حسینیه جماران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
گلباران حسینیه جماران توسط  دانش آموزان  پیشتازمنطقه1
روز شنبه مورخه 12/11/98 مراسم بزرگداشت ورود امام راحل و آغاز دهه مبارکه فجر؛با حضور سیاوش شهریور، فرماندار شمیرانات، فاطمه سیدمومن، معاونت پرورشی منطقه یک، سرهنگ گرشاسبی فرمانده بسیج جماران، زهرا سیف مسئول سازمان دانش آموزی، و تعدادی از کارشناس مسئولان منطقه یک و دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی در حسینیه جماران،که روزی تمام نگاهها وامیدها به آنجا بود؛ برگزار گردید.
در این مراسم، پس از بیانات سیاوش شهریور در بزرگداشت این روز، سرهنگ گرشاسبی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با دانش آموزان، که فرمودند: اگر امروز از من بپرسند از جوانان چه میخواهید؛ می گویم: "تحصیل، تهذیب، ورزش"
در شرایط کنونی، تحصیل علم واقعی همراه با رعایت تقوا و داشتن جسمی سالم لازمه رشد جوانان و پیشبرد اهداف عالیه ی انقلاب اسلامی است؛ و نمونه ی بارز این مصداق ها شهدای گرانقدر ما از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید احمدی روشن و ... هستند که انسان هایی دین مدار، شجاع، متخصص، آینده نگر و ... بودند و از آینده سازان کشور اسلامیمان درخواست کردند که به توصیه های ناب رهبری عمل نموده و با تلاش و کوشش دشمنانمان را ناامید کنند.
در ادامه یاد تمام شهیدان به خصوص، شهدای دانش آموز سیزدهم آبان، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به خصوص حاج قاسم سلیمانی را که جایشان در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب خالی است را گرامی داشتند.

دانش آموزان پیشتاز به نشانه ی وحدت، با دستانی گره کرده شعار وحدت را سردادند.
دانش آموزان با اجرای سرود همگانی و گلباران جایگاه پاک امام راحل در حسینیه جماران یاد و خاطره شان را گرامی داشتند و با ایشان عهد و پیمان بستند که همواره در مسیر آرمان های انقلاب گام بردارند.

در خاتمه بیانیه ای توسط دانش آموزان پیشتاز منطقه یک،در حمایت از ولایت فقیه و گام دوم انقلاب خوانده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار